تلویزیون

معرفی فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه های سیما+۵ و ۶ مهر ماه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معرفی فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه های سیما+۵ و ۶ مهر ماه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم های آخر هفته سیما با توجه به هفته دفاع مقدس حال و هوای جنگی دارند. علاقه مندان به این فیلم ها می توانند با توجه به ساعات پخش آنها در تلویزیون برنامه ریزی کرده و به تماشای آنها بنشینند.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی “ماجرای نیمروز” به کارگردانی محمد حسین مهدویان برای پخش در پنجشنبه شب و فیلم تلویزیونی “خط مقدم” به کارگردانی بهرام صادقی جمعه عصر تدارک دیده شده است.

پنجشنبه شب: ماجرای نیمروز

فیلم “ماجرای نیمروز” که حدود ساعت ۱۵ : ۲۲ دقیقه پنجشنبه شب پخش می شود، به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروهک مجاهدین مربوط است.
اما در خلاصه داستان فیلم “خط مقدم” که عصر جمعه حدود ساعت ۱۶ پخش می شود آمده است:

حسین پستچی محله قبل از پایان آخرین روز کاری اش در اداره پست و اعزام به جبهه نامه سیاوش پسر حاج یعقوب صبوری را که از جبهه ارسال شده به او می رساند. چشمان حاج یعقوب کم بیناست و حسین نامه های سیاوش را برای او می خواند و… .

جمعه بعدازظهر: خط مقدم

این فیلم به سفارش صدا و سیمای خراسان رضوی و سیمای استانها ساخته شده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علی طالب لو، زهرا سعیدی، مالک حد پور سراج، محمد الهی، سعید توکلی، راضیه بدرانلو، سعید صادقی

 

 

شبکه سه

پنجشنبه صبح: نخل های سربی 

این فیلم به کارگردانی شهرام باباپور محصول ۱۳۹۱ ایران است که پنجشنبه ۵ مهر ماه ساعت ۱۰:۰۰  روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

در خلاصه این فیلم با بازی  جعفر دهقان،  زهرا سعیدی و شهرام ابراهیمی آمده است : چند روز به آغاز جنگ تحمیلی مانده است و در یکی از روستاهای مرزی  آبادان،عراق، فواد خود را برای مراسم خواستگاری آماده میکند ولی در مراسم پدر دنیا (نامزد فواد) شرط قبول این وصلت را داشتن یک بلم توسط فواد می داند.فواد با هر زحمتی که هست بلم را تهیه می کند ولی ….

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/54a37c74-4d53-4001-9bd8-6d85227a0b41.png

پنج شنبه بعد ازظهر: تو می مانی 

این فیلم به کارگردانی حمید بهمنی  پنجشنبه ۵ مهر  ساعت ۱۵:۴ از شبکه سه سیما پخش می شود . این فیلم با ژانر جنگی-دفاع مقدس محصول ۱۳۹۶   است  و بازیگران  این فیلم امیر محمد زند، بابک انصاری و سوگل طهماسبی هستند .
تله فیلمی با موضوع دفاع مقدس که  طی آن چهار روز از زندگی و نحوه شهادت شهید مهدی امینی  سردار سرافراز اسلام به همراه ۳۴ همرزمش روایت می‌شود.

داستان در دوران جنگ تحمیلی رخ داده است و اینگونه پیش می رود که فردی به نام حبیب با وساطت اقا مهدی با دختر مورد علاقه اش ازدواج می کند و در نظام مشغول به خدمت می شود.چندی بعد درست زمانیکه همسرش جیران باردار است مورد حمله منافقین قرار می گیرد و همسرش را به اسارت میبرند تا هر اطلاعاتی از مهدی امینی و عملیاتهای در حال رخ دادن دارد به انها بدهد  و ….

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/dce5b8e9-6ed2-4877-8e8b-9e93dae8f747.jpg

جمعه شب: قتل در سن ملو   Murder inSaint-Malo

این فیلم به کارگردانی لیونل بای لیو  است  که جمعه   ۶ مهر  ساعت  ۰۰:۱۰ بامداد   راهی  آنتن شبکه سه سیما می شود. .این فیلم محصول ۲۰۱۳ فرانسه است .

در سال ۱۹۹۷  عده ای جوینده گنج در تلاش هستند تا گنجی را که در زیرمین یکی از مکان های تاریخی و پربازدید وجود دارد بربایند. “یانک گارگ” مرد تاریخ دانی است که به مرمت یکی از بناها در همین مکان مشغول است. “فرانسوا بولیوا” که یک کلکسیون دار لوازم قدیمی عتیقه جات است به همراه چند تن دیگر به سرقت این گنج مبادرت می کنند. اما “گارگ” متوجه تخلف آنها شده و سعی می کند مانع از این سرقت شود. درگیری بین سارقین و گارگ صورت می گیرد و…
در  این فیلم  بازیگرانی چون  لوئیس مونوت ، برنو سولو ، سوآن آرلاد و پاتریک ری نال ایفای نقش کرده اند.

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/a20c2a0b-ef2d-49eb-b752-ad0bc07d9278.jpg

جمعه صبح: مهاجر 

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سال ۱۳۶۸ است که  جمعه ۶ مهر  ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه  سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی علیرضا حاتمی و ابراهیم اصغرزاده آمده است: هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می‌شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می‌شوند.

به‌دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رودرروی هم و در خطوط دشمن مستقر می‌شوند. خلبانی که به خطوط دشمن نفوذ کرده، در حالی که با دشمن درگیر می‌شود، با مهارت عملیات شناسایی را انجام می‌دهد و هواپیما را در هوا تحویل خلبان دوم می‌دهد. در حالی که …

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/d70d021e-8da0-4523-adae-e3e3e71f91f6.jpg

جمعه بعد ازظهر: جنگلبان جوان  WOOD JOB

این فیلم به کارگردانی  شینوبویاگوچی  است که  جمعه ۶ مهر ساعت ۱۴:۳۰  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

درخلاصه  این فیلم با بازی شوتا سومه تانی،ماسامی ناگاساوا ،هیدآکی ایتو و  نوآمی نیشیدا   آمده است : یوکی هیرانو بعد از اتمام دانشگاه ،وقتی برای خود شغلی پیدا نمی کند ،تصمیم می گیرد وارد آزمون جنگلبانی شود .

برای این امر به منطقه می رود  و بعد از مدتی ،متوجه می شود که این کار سخت تر از انتظارش است . اما حضور دختری پر انرژی و مهربان به نام ناگاساوا باعث دلگرمی او و ماندن در آنجا   می شود و ….
این درام کمدی  محصول ۲۰۱۴  ژاپن است .

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/a9956fc5-6e1e-477c-ac2d-5e397379996a.jpg

جمعه عصر: سرزمین خورشید 

این فیلم محصول ۱۳۷۵  به کارگردانی احمدرضا درویش است که  جمعه ۶ مهر ‌ماه ساعت ۱۹:۲۰  از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی خسرو شکیبایی، گلچهره سجادیه، سعید پورصمیمی و محمود پاک نیت آمده است: با شروع جنگ، بیمارستانی در خرمشهر به محاصره دشمن در می آید و از هوا و زمین مورد هجوم قرار می گیرد. محمد جهان آرا، فرمانده جوان سپاه خرمشهر، پیشنهاد می کند مجروحان و پزشکان با یک آمبولانس و لندرور، به دنبال جیپ به غنیمنت گرفته شده که در آن رزمندگان راه را باز می کنند، از بیمارستان خارج شوند.

در شهر، نیروهای عراقی که در حال تسخیر شهر هستند، مقابل آنها ظاهر می شوند و رزمندگان برای نجات دادن سرنشینان آمبولانس و لندرور، با عراقی ها درگیر می شوند و به شهادت می رسند و سرنشینان لندرور نیز به اسارت گرفته می شوند و …

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/0c56e66d-03b2-4342-8bc0-2dca00875146.jpg

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معرفی فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه های سیما+۵ و ۶ مهر ماه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا