سینماسینمای‌جهان

گلادیاتور۲ کی پخش می شود ؟ جدیدترین خبر از ساخت فیلم گلادیاتور۲

گلادیاتور۲ کی پخش می شود ؟ جدیدترین خبر از ساخت فیلم گلادیاتور۲ به همراه آخرین اخبار از ساخت و پخش دنباله فیلم تحسین شده گلادیاتور ساخته ریدلی اسکات. ریدلی اسکات با ساخت فیلم «گلادیاتور» تحسین منتقدین و مخاطبان را بر انگیخت. گلادیاتور با بازی راسل کرو در ژانر خود تبدیل به یکی از مهمترین و محبوب ترین فیلم ها شد. ریدلی اسکات کارگردان نامزد چندین جایزه اسکار با همراهی اسکات‌فری پروداکشنز، کمپانی متعلق به خودش به دنبال ساخت ادامه فیلم «گلادیاتور» است.

گلادیاتور۲ کی پخش می شود
گلادیاتور۲ کی پخش می شود

داستان این دنباله بر شخصیت لوسیوس، پسر لوسیلا (با بازی کانی نیلسن در نسخه سال ۲۰۰۰) متمرکز است. لوسیوس همچنین خواهرزاده کومودوس (با بازی خواکین فینیکس در نسخه اصلی) است. شخصیت کومودوس در انتهای فیلم «گلادیاتور» توسط ماکسیموس (با بازی راسل کرو) کشته شد.

انتظار می رود جزییات بیشتر فیلم مانند سن شخصیت لوسیوس و همچنین بازیگران و عوامل فیلم طی هفته های آینده اعلام شود.

اسکات در حال مذاکرات اولیه برای ساخت پروژه توسط کمپانی پارامونت است، این درحالی است که نسخه اصلی فیلم را در سال ۲۰۰۰ کمپانی دریم‌ورکس تهیه کرده بود. «گلادیاتور» در آن سال توانست پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد (راسل کرو) را بدست آورد و در جهان نیز به فروش ۴۶۰ میلیون دلار دست یافت.

پیتر کریگ فیلمنامه نویس قسمت های اول و دوم «عطش مبارزه» فیلمنامه این دنباله را می نویسد. او به تازگی فیلمنامه دنباله «تاپ گان» با نام « تاپ گان: تک رو» را به رشته تحریر در آورده است.

طبق گفته ها ساخت دنباله «گلادیاتور» تلاش بعدی ریدلی اسکات در جایگاه کارگردان است او با ساخت این دنباله دوباره به صندلی کارگردانی بازمی گردد. آخرین فیلمی که ریدلی اسکات کارگردانی آن را برعهده داشت فیلم پرحاشیه «تمام پول های جهان» محصول سال ۲۰۱۷ بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا