چهره هاسلبریتی خارجی

معروف ترین بدل های آنجلینا جولی در سراسر دنیا + عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معروف ترین بدل های آنجلینا جولی در سراسر دنیا + عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

با طرفداران تیفوسی آنجلینا جولی در سراسر دنیا آشنا شوید

اینها می خواهند شبیه به او باشند و یا از او تقلید کنند

مترجم : پردیس کیانی

آنجلینا جولی نخستین بار در سال ۱۹۸۲ با بازی در اولین فیلمش توجه مخاطبان را جلب کرد و تاکنون نیز توجه آنها را از دست نداده است.

آنجلینا جولی

جولی چه در گرفتن جوایز متعدد سینمایی، چه در تشویق منتقدان و چه در کارهای بشر دوستانه همیشه موفق عمل کرده و علاوه بر این، او به دفعات بی شماری در فهرست زیباترین زنان جهان نیز قرار گرفته است.

بنابراین اصلا عجیب نیست که آنجلینا جولی تاثیر زیادی بر طرفدارانش گذاشته باشد و بسیاری از افراد بخواهند شبیه به او باشند و یا از او تقلید کنند. البته کسانی هم هستند که به طور طبیعی با او شباهت دارند. با ما همراه باشید تا افراد این فهرست را بیشتر بشناسید.

نسخه فانتزی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

ملیسا بایزن با پوشیدن لباس آنجلینا در نقش جادوگر پلید فیلم زیبای خفته به طرفداران امضا می دهد و گاهی به خاطر شباهت بیش از حدش برخی از افراد خیال می کنند از خود آنجلینا امضا گرفته اند. بایزن در ویسکانسین با پارتنر و بچه هایش زندگی می کند و در این زمینه کاملا به رسمیت شناخته شده است. او در مصاحبه ای با یک مجله در سال ۲۰۱۷ گفت که آنجلینا همیشه بت و الگوی او بوده است.

آنجلینا جولی

با وجود زیبایی بیش از حد آنجلینا و شباهت فراوان بایزن با او و ویژگی های مشترکشان، او اقرار می کند که از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است و می گوید: کسانی که مرا با او مقایسه می کنند حتما دیوانه اند. من آرزو می کردم لبخند زیبای او را داشتم زیرا از دندان هایم متنفرم.

ستاره بزرگ بعدی سینما؟

آنجلینا جولی

مارا تایگن، یک مدل زیباست که بخش اعظم شهرتش را باید به دلیل شباهتش به آنجلینا جولی دانست. مدل پلک و لب او به علاوه ویژگی های دیگرش، شباهت دو چندانی به آنجلینا داده است. همچنین از شواهد پیداست که تایگن به شدت آنجلینا را دنبال می کند و در جاهایی حتی لباس های او را می خرد و به تن می کند یا حتی مدل و رنگ موهایش را در دوره های مختلف شبیه به او می کند.

آنجلینا جولی

در حالیکه تایگن سعی نکرده با عمل های جراحی شبیه به آنجلینا شود اما بسیار زیبا به نظر می رسد. البته او در اینستاگرامش نوشت: من شرمسار نیستم از اینکه اعتراف کنم برای پیشگیری از چروک و پیری، تزریق بوتاکس انجام داده ام.

نسخه کپی برابر اصل آنجلینا به عنوان سلبریتی اینستاگرامی

آنجلینا جولی

در سال ۲۰۱۵ زنی اسکاتلندی با نام چلسی مار در جهان به خاطر شباهت بیش از حدش با آنجلینا معروف شد. چلسی مار نخستین بار در فیسبوک شباهتش دیده شد و اکنون در اینستاگرام نیز صفحه شخصی دارد. او در مورد شایعات پیرامون جراحی پلاستیکش پاسخ داد: هر کسی که من را می شناسد می داند که من تزریق لب داشتم اما این کار را کردم زیرا بسیاری از زنان دنیا برای زیبایی و علاقه خود تزریق می کنند نه صرفا برای اینکه شبیه به کسی شوند.

آنجلینا جولی

او همچنین درباره اصلاح بینی و پروتز سینه می گوید به هیچ وجه به طور خاص سعی نکرده شبیه به جولی باشد و برخی از دختران بالاخره این شانس را داشته اند.

یک مورد خطرناک از طرفداری از جان گذشته

آنجلینا جولی

سحر تبر یک ایرانیست که در شبکه های اجتماعی به خاطر شباهتش به جولی بسیار دیده شد. سایت های مختلف تخمین زده اند که او احتمالا حدود ۵۰ عمل جراحی را تحمل کرده تا بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. با این حال او مصاحبه ای با یک رسانه روسی در سال ۲۰۱۷ انجام داد و گفت: این تنها فتوشاپ و آرایش است و انتشار این عکس ها برای من کاملا جنبه سرگرمی دارد. این نوعی هنر است و این کار را راهی برای ابراز خود می دانم. فالوئرهای من می دانند که این چهره واقعی من نیست.

آنجلینا جولی

با اینکه شباهت او به جولی انکار نشدنیست اما تبر اصرار دارد که هدفش هرگز او نبوده است. با این حال وزن کم کردن عجیب تبر هم نقل محافل رسانه ایست اما او ادعا می کند که وزنی معمولی دارد. با این حال کارشناسان می گویند او احتمالا دچار یک بی اشتهایی شدید است و بدین ترتیب او به بستری شدن نیاز دارد و یا ممکن است از گرسنگی بمیرد.

نسخه ای شبیه به آنجلینا برای قرار ملاقات

آنجلینا جولی

ورونیکا بلک یک مدل کانادایی است و او را به دو قلوی آنجلینا می شناسند. اما همیشه این شباهت خوب نیست و گاهی می تواند دردسر ساز هم باشد. مثلا او می گوید که این شباهت می تواند عشق او را به خطر بیندازد.

آنجلینا جولی

او در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ با مجله دیلی میل گفت: مردان زیادی به او پیشنهاد قرار ملاقات می دهند و او بابت این قضیه بسیار دچار اضطراب می شود. او اذعان می کند که با تزریق لب و سینه شباهتش به جولی بیشتر شد و مردم بسیار او را با آنجلینا مقایسه می کنند. حتی می گوید مردی به او ایمیل زد و خواست که کشورش را نجات دهد زیرا جولی سفیر سازمان ملل متحد است. البته او می گوید خوشبختانه بیشتر ایمیل هایی که دریافت می کند مثبت است.

شباهتی با سود زیاد

آنجلینا جولی

لینا ساندز بازیگر زن اسپانیایی به عنوان بهترین بدل آنجلینا جولی شناخته شده است. از صفحه فیسبوکش پیداست که او در مصاحبه ها و فرش قرمزهای گوناگونی شرکت می کند. او می گوید: تنها شباهت به ظاهر آنجلینا ملاک نیست و باید شخصیتش نیز مورد هدف قرار گیرد.

او حتی سفرهایی با مستر بین، جانی دپ و ویل اسمیت به عنوان یک شخصیت معترض هنری داشته و نشان داده که چطور می توان از یک شباهت ساده به سودی سرشار رسید.

نسخه خلافکار و اوباش آنجلینا

آنجلینا جولی

نسخه تقلبی ستارگان همیشه به کارهای مثبت و یک زندگی پر زرق و برق منتهی نمی شود به طور مثال می توان به لومینیتا پریجوکس رومانیایی اشاره کرد که اطرافیانش به شباهت او با آنجلینا بارها اقرار کرده بودند.

در سال ۲۰۱۴ خبری منتشر شد که پریجوکس سوار یک تاکسی شده و از راننده می خواهد وسایل او را تا خانه اش حمل کند. وقتی راننده وارد آپارتمان شد، پریجوکس خواست تا با راننده وارد رابطه جنسی شود اما راننده قبول نکرد. پس از اینکه راننده تقاضای لومینیتا را رد کرد، او یا شش ضربه چاقو وی را زخمی کرد. راننده به طرز معجزه آسایی توانست فرار کند و بدل جولی نیز دستگیر شده و به خاطر حمله با چاقو و مصرف مواد مخدر به پنج سال زندان محکوم گردید.

آنجلینا جولی

 

منبع : تیتر یک آنلاین

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معروف ترین بدل های آنجلینا جولی در سراسر دنیا + عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا