اخبار داغ

مهاجم زیمبابوه ای مد نظر استقلالی ها کیست؟ به همراه کارنامه و عملکرد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مهاجم زیمبابوه ای مد نظر استقلالی ها کیست؟ به همراه کارنامه و عملکرد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مهاجم جدید مد نظر آبی های تهران صفحه وینفرد شفر را در اینستاگرام فالو کرده و به زودی برای عقد قرارداد راهی تهران می شود. متیو روسیک، مهاجم ۲۷ ساله اهل زیمباوه، به عنوان دومین خرید خرید زمستانی آبی‌ها معرفی شده و قرار است او نیز مانند هرمان کامرونی به تهران سفر کند.

روسیک پرورش یافته آکادمی باشگاه چارلتون آتلتیک انگلستان است. او پس از بازی در تیم دانشگاه پرتوریا، در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم جومو کاسموس در کشور آفریقای جنوبی در آمد و در یک فصل ۱۴ بازی و ۸ گل را دراین تیم به ثبت رساند.

متیو، فصل بعد راهی تیم کیزر چیِفس شد و تا سال ۲۰۱۵، در ۲۸ بازی، ۳ گل را برای این تیم به ثمر رساند. او در این تیم دو بار پیاپی به مقام قهرمانی آفریقای جنوبی رسید.

در سال ۲۰۱۵، روسیک راهی اروپا شد و به عضویت تیم هالم استیدس(HBK) در کشور سوئد در آمد. او در این تیم ۱۱ بازی انجام داد و ۳ گل را به ثبت رساند.

در سال ۲۰۱۶، مهاجم آفریقایی پیراهن تیم هلسینگ‌بورگس (سوئد) را بر تن کرد. او در پایان فصل، ۲۵ بازی برای تیمش انجام داده بود و ۴ گل را وارد دروازه حریفان کرده بود.

در سال ۲۰۱۷، دوباره راهی قاره سیاه شد و به عضویت “باشگاه آفریقایی” در کشور تونس در آمد و تا سال ۲۰۱۸، در ۶ بازی، ۳ گل را برای این تیم به ثمررساند. روسیک به همراه این تیم یک مقام قهرمانی تونس را در کارنامه خود دارد.

مهاجم زیمباوه‌ای که علاوه بر پست مهاجم نوک در پست وینگر چپ هم توانایی بازی دارد، ۳ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و یک گل  هم به ثمر رسانده است. او در سال ۲۰۱۶ و در بازی دوستانه مقابل تانزانیا، گل دوم را به ثمر رساند تا در پیروزی ۳بر۰، نقش پررنگی داشته باشد.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مهاجم زیمبابوه ای مد نظر استقلالی ها کیست؟ به همراه کارنامه و عملکرد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا