اخبار داغ

نتیجه آزمون‌ تصدی منصب قضا سال ۹۷+ تاریخ اعلام نتایج

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نتیجه آزمون‌ تصدی منصب قضا سال ۹۷+ تاریخ اعلام نتایج

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آزمون متقاضیان دانشگاهی و حوزوی برای تصدی منصب قضا در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۷ برگزار می شود. اطلاعات مربوط به نتایج آزمون و تاریخ اعلامنتایج بعد از برگزاری آزمون در همین پست خبری منتشر می شود.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (پ) اقدام و از تاریخ ۹۷/۰۵/۰۹  لغایت ۹۷/۰۵/۱۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

در پایان ثبت‌نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت‌نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

 آزمون داوطلبان دانشگاهی، تستی و آزمون داوطلبان حوزوی تشریحی است.

داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۳۰ در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود و از  داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۲۵ از طریق  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

مواد و ضرایب امتحانی 

۱٫ آزمون داوطلبان دانشگاهی:

۱-۱٫ استعداد شغلی (ضریب ۲)

۱-۲٫ حقوق مدنی (ضریب۳)

۱-۳٫ حقوق تجارت (ضریب ۲)

۱-۴٫ آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی (ضریب ۲)

۱-۵٫ آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری (ضریب ۲)

۱-۶٫ حقوق جزای عمومی (ضریب۳)

۱-۷٫ حقوق جزای اختصاصی (ضریب ۲)

۲٫ آزمون داوطلبان حوزوی:

آقایان:

۲-۱٫ فقه (کتاب بیع مکاسب) (ضریب ۱)

۲-۲٫ اصول فقه ( جلد ۱ کفایه الاصول: از ابتدا تا پایان المقصد الخامس ) (ضریب ۱)

بانوان:

۲-۳- فقه شامل ۱۵ کتاب از شرح لمعه: قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص، دیات (ضریب ۱)

۲-۴- اصول فقه (الحلقه الثانیه شهید صدر) (ضریب ۱)

ملاحظات:

۱٫ با توجه به نیازمندی حوزه های قضایی ظرفیت پذیرش برای بانوان محدود است.

۲٫ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت‌نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.

۳٫ دارندگان شرایط جذب اختصاصی می توانند از مهرماه سال جاری، به تارنمای معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir مراجعه و در سامانه جذب اختصاصی ثبت نام نمایند.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نتیجه آزمون‌ تصدی منصب قضا سال ۹۷+ تاریخ اعلام نتایج

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا