چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش ها به خوانندگی الناز گلرخ به زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی

واکنش ها به خوانندگی الناز گلرخ به زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی جوک های فضای مجازی بعد از انتشار ویدیوکلیپ الناز گلرخ فشن بلاگر اینستاگرام. الناز گلرخ چهره مشهور در اینستاگرام و فضای مجازی است. او فعال دنیای مد و مدلنیگ است و آموزش هایی در زمینه میک آپ در صفحه خود ارائه می دهد.

خوانندگی الناز گلرخ به زبان انگلیسی
خوانندگی الناز گلرخ به زبان انگلیسی

انتشار کلیپی از خوانندگی الناز گلرخ به زبان انگلیسی اما با واکنش های جالبی در فاضی مجازی همراه شد! گلرخ که مشخص بود نه به خوبی می تواند بخواند و نه به درستی می تواند شعر انگلیسی را تلفظ کند، در نهایت اثری را ارائه داده که بیشتر شبیه به شوخی در فضای مجازی شده است!

الناز گلرخ ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۸۸ در حالی که در رشته طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل می کرد فارغ التحصیل شد. گلرخ دو خواهر نیز بعد از خودش دارد.

او همچنین یک آرایشگر معروف و حرفه ای است و بسیاری از هنرمندان خارج از کشور نیز توسط وی میک آپ و آرایش می شوند. گلرخ خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی کرده: Artist یعنی هنرمند آرایش و مدل آرایش.

الناز گلرخ زمانی که تنها ۲۰ سال داشت، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و در کار خود فوق العاده پیشرفت کرد. او با گذشت مدت زمان کمی معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد تا جایی که بازیگران سرشناسی مثل مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.
برخی از طرفداران الناز گلرخ به وی لقب «آریانا گرانده» ایرانی داده اند! آنها معتقدند گلرخ شباهت زیادی به او دارد.

برخی اظهار نظرات در شبکه های اجتماعی

💬 اگه روز اول با امثال حامد همایون و مهراد جم مثل الناز گلرخ و حمید فدایی برخورد میشد که بگن فقط واسه سرگرمی یه آهنگ خوندیم، الان دنیا جای قشنگتری بود 🙂

💬 من هیچی نمیگم…! فقط شما عددا رو نگاه کنین :))))))))))))))))))…. خبر خوب اینکه فارسیشون بدتر از انگلیسی خوندنشونه. ۳ فاکینگ دقیقه شر و ور

💬 فوری؛ واکسن کرونا کشف شد…کافیه یه بار آهنگ الناز گلرخ و حمید فدایی رو با هندزفری برای کسی که کرونا داره بذارید، ویروس کرونا طوری از بدن یارو خارج میشه که انگار نه انگار تا حالا مریض بوده

💬 وقتی با سی‌دی آموزش زبان نصرت انگلیسی یاد میگیری. ورود پشم ریزاننده ی الناز گلرخ به عرصه ی موسیقی و خوانندگی را به کلیه اعضای فعال در این زمینه تسلیت عرض میکنم.

💬 ‏شدت ضربه ای که الناز گلرخ به پیکره موسیقی دنیا زد، از شدت ضربه کرونا به مردم دنیا بدتر بود

💬 فن بیان اون دستیار صوتی ویندوز که با موس میرفتی رو آیکونا حرف میزد از اینا قوی تره :)) اینم قسمت فارسیش😂 کاش کرونا مارو میکشت اینو هیچ وقت نمیدیدیم

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا