تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

نحوه ثبت نام و شرکت در برنامه ستاره ساز شبکه سه

مجله اینترنتی کولاک :برنامه ستاره ساز برنامه استعداد یابی فوتبال است که به زودی با اجرای محمد حسین میثاقی روانه آنتن شبکه سیه سیما می شود .  جهت کسب اطلاعات بیشتر  در رابطه بانحوه شرکت در این برنامه به پیج اینستاگرامی شبکه سه سیما مراجعه فرمایید .

 

 

مجموعه برنامه “ستاره ساز ” با موضوع کشف استعدادهای فوتبال و با اجرای محمدحسین میثاقی و امیر علی دانایی به شناسایی ستاره‌های فوتبال ایران در سراسر کشور می پردازد . کارشناسان “ستاره ساز” خداداد عزیزی ، فیروز کریمی ، مجتبی جباری و ادموند بزیک هستند .

 

چگونه در برنامه ستاره ساز شرکت کنیم ؟

قوانین ارسال ویدئو:

حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۲ دقیقه و ۵۰Mb باشد.
تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت‌کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

قوانین و مقررات عمومی:

ستاره ساز ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای ثبت نام یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای این امر، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.
آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ستاره ساز از طریق آنها صورت می‌گیرد.
انجام و تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت ستاره ساز به منزله انتخاب نهایی و حضور در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز نیست. ثبت نام در سایت تنها به منزله ورود به مرحله انتخاب اولیه توسط هیات داوران مسابقه ستاره ساز است.
در صورت موفقیت کاربران در مرحله انتخاب توسط هیات داوران، کارشناسان برنامه ستاره ساز با منتخبین تماس گرفته و آنها به مراحل بعدی دعوت خواهد کرد.
ویدئوهای ارسالی برای ستاره ساز جهت ثبت نام و بررسی توسط داوران بوده و حق بهره برداری، نمایش و استفاده از آنها توسط ستاره ساز در برنامه تلویزیونی و سایر کانال های ارتباطی و تبلیغات برای ستاره ساز محفوظ است.
دریافت محتوا به هیچ عنوان تعهدی برای ستاره‌ساز مبنی بر پذیرفته شدن جهت حضور در برنامه تلویزیونی ایجاد نمی‌نماید.
پذیرفته شدگان ستاره ساز می‌بایست برای تهیه محتوی تبلیغاتی مربوط به ستاره ساز، همکاری کنند.
شرکت کنندگان باید حداقل دارای ۱۰ سال تمام شمسی و حداکثر ۱۶ سال تمام شمسی باشند.
همچنین ستاره ساز ممکن است برای ارتباط با کاربران و بهینه سازی محتوای وب سایت از برخی اطلاعات کابران استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار برای کاربران وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ستاره ساز هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
ستاره ساز همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ستاره ساز و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
حضور شرکت‌کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
متقاضی شرکت در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز متعهد می گردد که مشخصات ثبت نام خود را به درستی ثبت نماید. در صورتی‌که مشخصات اعلام شده در فرم ثبت‌نام خلاف واقع بوده و مغایر با مشخصات واقعی فرد متقاضی باشد، شخص موردنظر از مسابقه ستاره ساز حذف شده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید.
ستاره ساز مجاز و محق است به صورت رایگان از محتواها و ویدئوهای دریافتی اعم از آنکه شرکت کننده در برنامه تلویزونی پذیرفته بشود و یا نشود جهت تبلیغات خود در کلیه بسترها از جمله وبسایت، اینستاگرام، شبکه‌های صدا و سیما و … بهره برداری نماید.

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

  1. با سلام خدمت کلیه عوامل برنامه ستاره ساز.میخواستم بگم که اقای مبین صدری نیا به ان صورت بازی نمیکند فقط در حال هل دادن حریفان هست.متشکرم

  2. سلام من متولد١٣٨٨ هستم خیلى به فوتبال علاقه دارم و میخواهم در مسابقات شما شرکت کنم، تا کى براى ثبت نام زمان دارم؟

  3. سلام از فرستی که دادید خیلی متشکرم .ببخشید شهر ما خیلی برفی هست ونمی توانم روی چمن فیلم بگیرم استعداد فوق العاده ای هم در گل زدن دارم لطفا من را راهنمایی کنید.رضاسلیمانی هستم ازچالدران

    1. با سلام و درود خدمت دست اندرکاران برنامه ستاره ساز✋
      بنده ثبت نام کردم و فیلم هم فرستادم از همه شما عزیزان خواهانم که من را در تست حضوریتان قبول کنید و اونجا خودمو نشون میدم و به شما داوران عزیز ثابت میکنم که چه عجوبه فوتبالی هستم.
      لطفاً من رو قبول کنید .

      متولد(۱۳۸۵)
      با تشکر فراوان🙏🙏🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا