سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نیکان | سریال نیکان کی پخش می شود؟

سریال نیکان کی پخش می شود؟ زمان دقیق پخش و تکرار سریال نیکان به همراه جزئیات و طالاعات تکمیلی از پخش این سریال را در این مطلب بخوانید. «کامران مجیدی» تهیه کننده سریال «نیکان» گفت: این روزها در مرحله تحقیق و نگارش این سریال هستیم و به امید خداوند تا پایان امسال تولید را از سر می گیریم.

پخش و تکرار سریال نیکان
پخش و تکرار سریال نیکان

وی با اشاره به زمان شروع تولید این سریال نیز ادامه داد: ما تابع شرایط جامعه هستیم و هر زمان که وضعیت مناسب شود تولید را شروع می کنیم.  نویسندگی این سریال را نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی پور و کارگردانی علی سراهنگ به عهده دارند.

این سریال ادامه قصه لاک قرمز نیست، اما قهرمان آن دختر نوجوانی است که وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌کند و همچنین وارد یکسری چالش ها می شود و فضای آن نیز با فضای نسخه سینمایی تفاوت دارد. در این سریال بازیگران نسخه سینمایی لاک قرمز حضور ندارند. همچنین با آغاز پیش تولید روند انتخاب بازیگران نیز شروع می شود که برای انتخاب نقش نیکان فراخوانی داده خواهد شد.

این سریال در ۳۰ قسمت برای تلویزیون تهیه و تولید می‌شود. پیش از این قرار بود سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی برای شبکه پنج سیما تولید شود.

«لاک قرمز» فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است. پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی در نسخه سینمایی «لاک قرمز» حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا