چهره هاسلبریتی ایرانی

نیکی محرابی؛ همسر یعقوب کریمی کیست؟+بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک : یعقوب کریمی؛ بازیکن استقلال تهران به جرگه متاهلین پیوست. گفته می شود این بازیکن با «نیکی محرابی» ازدواج کرده است. نیکی محرابی؛ بازیگر جوان تازه وارد به عرصه سریال و سینماست. او در سریال گسل بازی کرده بود. این بازیگر متولد ۹ شهریور سال ۱۳۷۰ است.

سریال پرحاشیه!

سریال گسل چند قبل با حاشیه جالبی همراه بود که برای چند روز در رسانه ها خبر ساز شد و آن دیالوگ عجیبی بود که در یکی از قسمت ها از زبان یکی از کاراکترهای آن گفته شد. دیالوگ مذکور این بود: «چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی»

جملاتی که یکی از شخصیت‌های منفی، به یک شخصیت منفی (یا خاکستری) دیگر ابراز می‌کند. بلافاصله پس از پخش این قسمت از گسل، تعدادی از رسانه‌ها به سکانس مورد نظر پرداخته و این بخش را یک سکانس کاملاً سیاسی عنوان کردند. تحلیلی که با توجه به برخی دیالوگ‌های قبلی گسل این گمانه‌زنی را تقویت می‌کرد که نویسندگان و کارگردان این سریال، منظورشان اشاره به همان اتفاق بوده است.

یعقوب و شروعی دوباره

یعقوب کریمی؛ همسر فوتبالیست نیکی محرابی میز متولد شهریور ماه سال ۱۳۷۰ است. او فوتبال خود را در تیم های پایه ای استقلال آغاز کرد. کریمی در تیم امید این باشگاه درخشید و به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد اما چندان مورد تایید پرویز مظلومی قرار نگرفت تا راهی باشگاه نفت تهران و بعد از آن سپاهان شود. کریمی بعد از فعل و انفعالاتی در ابتدای فصل سر انجام با نظر وینفرد شفر؛ سرمربی آلمانی قرمزها به استقلال بازگشت.

 

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا