سینما

نیکی کریمی در مراسم فرش قرمز: آذر یک فیلم زنانه است

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نیکی کریمی در مراسم فرش قرمز: آذر یک فیلم زنانه است

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

این مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز شنبه شروع شد و برخی از بازیگران این فیلم سینمایی و دیگر عوامل آن در مراسم فرش قرمز حضور داشتند.

تهیه کننده فیلم آذر، پس از مراسم فرش قرمز و در سالن مرکز همایش های رایزن و در جمع مهمانان این مراسم، گفت: از همه عوامل این فیلم قدردانی می کنم که با تمام وجود تلاش کردند که مراحل ساخت فیلم را به خوبی پیش ببریم.
نیکی کریمی” در ادامه اظهار داشت: فیلم آذر یک فیلم زنانه است که مشکلات زنان جامعه را بیان می کند.
وی در خصوص این که برخی از بازیگران این فیلم در مراسم فرش قرمز حضور ندارند، گفت: برخی از بازیگران فیلم آذر به دلیل این که در حال حاضر در فیلم های دیگر، سر فیلم برداری هستند؛ نتوانستند در مراسم فرش قرمز حضور پیدا کنند.
گفتنی است که “ژاله علو” بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تأتر یکی از سخنرانان این مراسم بود که بر روی صحن آمد و بصورت کوتاه به ایراد سخن پرداخت و برای خانم نیکی کریمی آرزوی موفقیت کرد.
لازم به ذکر است که در این مراسم و توسط “نیکی کریمی” از “ژاله علو” تقدیر به عمل آمد و به رسم یادبود به ایشان هدیه ای اهدا شد.
 
لازم به ذکر است که سام نوری، مارال فرجاد، سعید معروف، علی ضیاء، علیرضا فغانی، منوچهر هادی، یکتا ناصر،  پیمان یزدانیان، و علی دایی و همسرش از چهره های سرشناس دعوت شده به این مراسم بودند و رضا رشید پور مجری برنامه بود.
کارگردانی فیلم آذر را محمد حمزه‌ای بر عهده دارد. نویسندگی این فیلم  را احسان بیگلری انجام داده و نیکی کریمی تهیه کننده آن است و این دومین فیلمی است که نیکی کریمی در مقام تهیه‌کننده در آن حضور دارد.
 اکران فیلم “آذر” از ۸ آذرماه سالجاری در سینماهای سراسر کشور آغاز شد و پخش آن بر عهده “نیکان فیلم” است.
 نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی بازیگران این فیلم هستند.
 گفتنی است که از بازیگران فیلم آذر، نیکی کریمی،  هستی مهدوی فر و فرید سجادی حسینی در کنار دیگر عوامل این فیلم در مراسم فرش قرمز، حضور داشتند و پس از تقدیر از عوامل آن، به اتفاق دیگر مهمانان به تماشای فیلم آذر نشستند.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نیکی کریمی در مراسم فرش قرمز: آذر یک فیلم زنانه است

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا