چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر شاهرخ استخری در مورد سریال دلدادگان چه گفت؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همسر شاهرخ استخری در مورد سریال دلدادگان چه گفت؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پیج منتسب به پناه استخری با انتشار این عکس نوشت:

سلاااااام حالتون چطوره عزیزاى دل ؟؟؟ امروز شنبه هست و شروع هفته… کاش این هفته یه هفته بى نظیر باشه براى همه نه ؟؟؟؟ انشالااااااا من امروز یه جورایى خیلى خوشحالم به چند دلیل… یکى اینکه از امشب سریال همسر جان شروع میشه و خیلى دلم می خواست هر چه زودتر شروع شه آخه هم اینکه خیلى براش زحمت کشیدن هم اینکه یه جورایى خاطرات قبلا برامون زنده میشه مثل زمان دلنوازان و اینا نه ؟؟؟ یکى دیگه از دلایل خوشحالیم اینه که یار و یاور زندگیم و تا چند روز دیگه میبینم و چیزیش نمونده یکى دیگه اینکه چهارشنبه تولد دلبر خانوم هم هست و خودش کلى خوشحال که داره بزرگ میشه.

از ته ته دلم آرزو می کنم براى همه که یه عالمه بهانه براى خوشحالى داشته باشن چه کوچیک چه بزرگ تو زندگى که ما آدمها با همین بهانه ها و امیدها زنده ایم و از زندگى لذت می بریم نه؟ واقعا حتما نباید بهانه بزرگى باشه یا پر هزینه اونم الان تو این وضعیت .

ولى بیاین سعى کنیم با همه سختى ها مشکلات هم قوى بمونیم و امید داشته باشیم و از زندگى هر جورى که شده لذت ببریم کنار عزیزترین هامون . همه ى خوشى ها پر هزینه نیستن واقعا خودمونیم ، مثل پارک رفتن … پیاده روى … وقت گذروندن با بهترینهاى زندگیمون … .
این و به خانومها میگم فقط که ما خیلى خیلى قوى هستیم و روح خونه و زندگیمونیم پس بیاین با انرژى ادامه بدیم و براى روزهاى بهتر صبورى کنیم و لبخندمون و فراموش نکنیم حتى این روزه
(این پیج توسط همسر شاهرخ استخری مدیریت می شود.)

خلاصه داستان سریال دلدادگان

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

بازیگران سریال دلدادگان

مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌ شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند. پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال دلدادگان هستند.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همسر شاهرخ استخری در مورد سریال دلدادگان چه گفت؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا