تلویزیون

زمان پخش مستند وعده کلوپ با صدای عادل فردوسی پور از شبکه خانگی + جزئیات

زمان پخش مستند وعده کلوپ با صدای عادل فردوسی پور از شبکه خانگی همچنین جزئیات فیلم مستند درباره باشگاه لیورپول به روایت فردوسی پور در این مطلب. عادل فردوسی پور اگرچه علاقه خود را به باشگاه های ایرانی خصوصا دو باشگاه مهم تهرانی کتمان کرده اما در عرصه رقابت فوتبال خارجی هرگز از نام بردن «لیورپول» به عنوان یک هوادار سرسخت دریغ نکرده است!

مستند وعده کلوپ با صدای عادل فردوسی پور
مستند وعده کلوپ با صدای عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور بعد از ۳ برنامه اینترنتی که پیش از این ساخته بود این بار سراغ مستندی از باشگاه محبوب خود رفته است.

عادل که همه از علاقه او به لیورپول خبر دارند با «وعده کلوپ» که تولید شبکه NBC Sport آمریکا است برنامه ای مختص تیم محبوب خود را راهی فضای مجازی کرده است.

در این مستند به مسیری که لیورپول طی ۴ سال گذشته با کلوپ طی کرد تا به یک مدعی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود پرداخته شده است. “کلاسیکو”، “فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸”و “روز بازی” سه مستند قبلی عادل هستند که پیش از این به صورت اینترنتی منتشر شده بودند.

لیورپول در این فصل از رقابت های لیگ برتر با مربیگری یورگن کلوپ دست به کار بزرگی زده و با اختلاف امتیاز دو رقمی در صدر جدول ایستاده است. هر چند فوتبال به سبب شیوع کرونا در دنیا تعطیل است اما شاگردان «یورگن کلوپ» برای تثبیت نخستین قهرمانی خود در لیگ جزیره از سال ۱۹۹۰ تاکنون، تنها به دو پیروزی دیگر نیاز دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا