اخبار داغ

واکنش صیادمنش به شوخی منشوری و جنجالی با سجاد آقایی و خبر محرومیت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش صیادمنش به شوخی منشوری و جنجالی با سجاد آقایی و خبر محرومیت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر محرومیت اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی مثل بمب در فضای مجازی پیچید. محرومیتی که ناشی از حرکتی اشتباه و زشت در جریان شادی گل وریا غفوری در اصفهان بود.

در یکی، دو روز گذشته فیلمی از خوشحالی بازیکنان استقلال بعد از گل وریا غفوری به ذوب‌آهن در فضای مجازی دست به دست شد که عده‌ای از طرفداران پرسپولیس و تراکتور اعتقاد داشتند شادی گل استقلالی‌ها منشوری است، درست مشابه حرکت جنجالی شیث رضایی و محمد نصرتی که چند سال پیش در بازی مقابل داماش اتفاق افتاد!

این عده از هواداران معتقدند اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکن جوان استقلال باید محروم شوند. هنوز باشگاه استقلال به انتشار این فیلم و حرکت منشوری دو بازیکن جوان تیم‌شان واکنشی نشان نداده است، ولی صیادمنش با تعجب از انتشار این فیلم به ما گفت: واقعاً من کاری نکردم، الکی شلوغش کردند.

بهتر است آن‌هایی که قصد تخریب من و استقلال را دارند به فکر راه‌های دیگر باشند، چون همه تمرکزم روی فوتبال است و فقط به استقلال و بازی‌های تیمم فکر می‌کنم. هیچ‌وقت حاشیه را دوست نداشته و دنبالش نیستم.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش صیادمنش به شوخی منشوری و جنجالی با سجاد آقایی و خبر محرومیت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خجالت به تورک فتاحی و حسن زاده وتمام کسانی که تو کمیته به ظاهر انضباطی به فکر ضربه زدن به استقلال هستن ولی بدونید شما عددی نیستید وخیلی مفلوک هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا