سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال بوقلمون شبکه دو سیما | سریال بوقلمون کی پخش می شود؟

سریال بوقلمون کی پخش می شود؟ زمان پخش و تکرار سریال بوقلمون شبکه دو سیما همچنین اطلاعات تکمیلی درباره پخش سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی در اینجا. سریال «پله پله» که به تازگی به «بوقلمون» تغییر نام داده است این روزها در مرحله طرح قرار دارد.

پخش و تکرار سریال بوقلمون
پخش و تکرار سریال بوقلمون

محمد حسین لطیفی کارگردانی و حسن وارسته و امیرعباس پیام نویسندگی این سریال سی قسمتی را برای شبکه دو به عهده دارند.

این سریال از مضمون طنز برخوردار است و با پایان مرحله نگارش وارد پیش تولید و انتخاب بازیگران خواهد شد.

لطیفی تا به حال سریال های صاحبدلان، سر دلبران، پادری، تنهایی لیلا، وفا، فرار بزرگ و … را برای تلویزیون کارگردانی کرده است. نعمت چگینی تهیه کنندگی «بوقلمون» را برای تلویزیون به عهده دارد.

محمدحسین لطیفی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۷۵ در فیلم سرعت به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دودکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عبدالرضا اکبری، حسین یاری، پرستو گلستانی و جهانبخش سلطانی را تجربه کرد.

محمدحسین لطیفی در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمدحسین لطیفی در این سال، فعالیت در سریال دودکش به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

محمدحسین لطیفی علاوه‌بر سریال دودکش، سال ۱۳۹۰ سریال ساخت ایران را کارگردانی کرده است. محمدحسین لطیفی این‌بار با هنرمندانی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهنام تشکر و فرهاد اصلانی همکاری داشت.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. ببخشید کجای این واکنش عجیبه
    واکنش ایشون که به حق یکی از بهترین بازیگران زن هست کاملا طبیعی و منطقی بوده، شما انتظار دارید که چیکار میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا