اخبار داغ

واکنش فرزند اسحاق جهانگیری به ویدیوی جنجالی رانندگی با فراری در فضای مجازی!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش فرزند اسحاق جهانگیری به ویدیوی جنجالی رانندگی با فراری در فضای مجازی!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چندی قبل ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی را در حال سوار شدن در اتومبیل فراری با پوشش طلا نشان می داد! برخی از کانال های مجازی مدعی بودند این فرد، فرزند اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی است!

پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

اخیرا در فضای مجازی فیلمی از یک فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و ادعا شده است: «این بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلائیش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه فرزندت کجاست آقای جهانگیری؟لابد میگه بیکار و الاف.»

پسر اسحاق جهانگیری نیز در واکنش به انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشته است: «من محمدحسین جهانگیری فرزند دکتر اسحاق جهانگیری دانش آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم.

برادر کوچکترم محمد حسام دانش آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهران‌اند. همه این‌ها را برای این نوشتم که بگویم هیچ یک از ما، نه در اسپانیا هستیم و نه در هیچ کشوری غیر از ایران، و نه آنگونه که «اخبار جعلی» به خانواده ما هم رسید، نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.»

فرزند اسحاق جهانگیری: خودروی «ِفراری» ندارم

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش فرزند اسحاق جهانگیری به ویدیوی جنجالی رانندگی با فراری در فضای مجازی!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا