چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش لادن طباطبایی به مصاحبه جنجالی همسر سابقش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش لادن طباطبایی به مصاحبه جنجالی همسر سابقش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روز گذشته مصاحبه سعید تهرانی؛ همسر سابق لادن طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون را که با یک خبرگزاری انجام داده بود منتشر کردیم. امروز (۲ بهمن ماه) لادن طباطبایی در صفحه شخصی خود نسبت به این مصاحبه واکن نشان داده است:

« دوستان و همراهان مهربانم…
زمان زخمهای روح آدم رو شفا میده…‌اما جای زخمها تا ابد میمونه. سالها میگذره و تو ؛ مشقت ها، ناامیدی ها و دست و پا زدنهای سالها رو ته ذهنت جا می گذاری. روی سوخته های زندگیت، دوباره میسازی؛ از صفر و گاهی زیر صفر….


اوایل با هر سوالی و پرسشی پرتاب میشی وسط همون خاطرات حقارت بار و زجرآور، ولی با گذشت زمان ، اون خاطرات کم کمک به ته ذهنت میره. مخصوصا اگر مهاجرت کنی. اونوقت خاطرات خوب فقط یادت میاد. این خاصیت ذهن انسانه….


تا اینکه یکهو دستی میاد و از ته غبارآلود ذهنت، همه خاطرات دردآلود و سیاه رو بیرون میکشه و جلوی چشمت تکون میده… انگار همین دیروز بود… که من ضجه میزدم و خودم رو به در و دیوار میزدم و از فشار دروغ و تهمت و افترا به حال مرگ می افتادم…
دوستان مهربانم… دست پر مهر و قلب رئوفتان را میبوسم.


مصاحبه جهت دار سایت میزان ؛ خبرگزاری قوه قضائیه رو بارها برایم دایرکت و منشن کردید. از من خواستید جواب بدم…. چه جوابی؟؟؟ هرکس حق دارد آنطور که صلاح میداند خود را مطرح کند.
یکی از خود مایه میگذارد ، یکی از دیگری…
به هرحال از کوزه همان برون تراود که در اوست.
.
این یک جوابیه نیست. اگر میخواستم جواب دهم ، کافی بود یک برگ تعهد محضری را که هنگام تحویل گرفتن سها ، پدرشان از من گرفته اند منتشر کنم. تعهدی که شرط آن خروج فوری من و سها از کشور و بازنگشتن ما ، و عدم درخواست نفقه طفل بابت گذشته و آینده بود.


چه بگویم که آبروی دخترم نرود؟ آبروی من اگر با چنین حرفهایی رفتنی ست؛ همان بهتر که برود… اما حتی پدری که طی دو سال گذشته حاضر نشده عکس و خبری از دختر خود دریافت کند، باید آبرویش حفظ شود.


این موضوع فقط به من یادآوری کرد که از چه جهنمی گذشتم و از چه گردابی دخترم را نجات دادم. یادم آورد که بیشتر شکرگزار درگاه خدا باشم؛ که اگر مانده بودم خودم اکنون زیر خاک و دخترم دست و پا بسته در آسایشگاه بود.


باقی همه حرف اضافه است. واقعیت را هر روز میبینم و با یارانم به اشتراک می گذارم. خداوند همه ارواح پریشان را آرامش دهد. آمین?
روز جمعه بیست وششم ژانویه در دانشگاه یو سی ارواین از ساعت هفت تا نه شب ، یکی از سخنرانان خواهم بود و از ناگفته ها خواهم گفت. به حرمت همه زنان زجر کشیده میهنم عنوان سخنرانی ام ” نه به سواستفاده روحی از زنان ” خواهد بود. باشد که روزی روح و روان زنان در همه جای جهان در آرامش باشد.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش لادن طباطبایی به مصاحبه جنجالی همسر سابقش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا