اخبار داغ

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی+دوشنبه ۱۵ مرداد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی+دوشنبه ۱۵ مرداد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حسن روحانی رئیس جمهوری در گفتگوی تلویزیونی در خصوص آخرین اقدامات دولت، توضیحاتی ارائه داد. روحانی در این گفتگو بیشتر در خصوص اقدامات اقتصادی دولت صحبت کرد. اهم صحبت های روحانی چنین بود:

?مردم با فشار شدیدی مواجه بودند؛ مشکل آب داشتیم، مشکل برق داشتیم، مشکلات زیست محیطی داشتیم، مشکلات ارز پیش آمد، اما مردم ما مردم صبور و ‌نجیبی هستند.

?از نظر امنیت ملی احساس خطر نمی‌کنم، با دنیا روابط بهتری می‌بینم، آینده منطقه را توام را ثبات و صلح بیشتر میبینم. مبنای ما گفتگو است و این روند را ادامه می‌دهیم.

?دنیا این همه فشار روانی میاورد که مردم بیایند در خیابان اعتراض کنند و اغتشاش کنند اما تعداد خیلی کمی می ایند و مردم نمی ایند و صبوری میکنند و هوشیارند.

?می‌گویند چرا سوخت را ارزان بدست مردم میدهید، اما ما وظیفه داریم از التهاب پیشگیری کنیم، درباره تامین ارز کالاهای اساسی هم همین است، اما می‌توانیم کنترل کنیم که به همین قیمت ۴۲۰۰ تومان کالاهای اساسی به دست مردم برسد.

?تظاهرات حق مردم است، اعتراض حق مردم است و‌ می‌آیند مردم حرف میزنند، اما نه اینکه تجمع پاسخی باشد به فراخوانی از خارج از کشور.

?از لحاظ سیاسی این حادثه بسیار مهم است که هنگام تحریم آمریکا علیه ما، اروپایی بیان میکند هرکس ایران را تحریم کند ما او را تحریم خواهیم کرد.

? نظرات من درباره سیاست داخلی تغییر نکرده است، دست مردم را می‌بوسم، قبلا هم گرفته‌ام آماده همکاری با همه جناح های سیاسی هستم.

?اینکه می‌گویند روحانی فرق کرده، اینطور نیست، میگویند سیاست خارجی روحانی تغییر کرده، اما اینطور نیست، ما تعامل با دنیا را پیگیری می‌کنیم.

اما همزمان با صحبت های روحانی کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی نشان دادند. بسیاری از کاربران معتقد بودند صحبت های حسن روحانی نکته جدیدی نداشت و تکرار مکررات بود. آنها همچنین معتقد بودند روحانی برنامه جامعی برای پشبرد اقتصاد ایران در شرایط تحریم ها ندارد.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی+دوشنبه ۱۵ مرداد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا