اخبار داغ

وضعیت جاده های شمال (آب و هوا و ترافیک) امروز جمعه ۲۵ آبان ۹۷

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

وضعیت جاده های شمال (آب و هوا و ترافیک) امروز جمعه ۲۵ آبان ۹۷

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

محدودیت های ترافیکی جمعه ۲۵ آبان ۹۷

۱٫موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر  روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۶ از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲٫سواری:

محور کندوان:                                                                                                                          

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۲۵  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۲۵ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳٫نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):            

۳٫۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

۳٫۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های  ۹۷/۰۸/۲۴ و ۹۷/۰۸/۲۵ از محور هراز ممنوع می باشد.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

۱- محوررامیان- اولنگ–شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲- محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​.

۳- محور پونل-خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود می باشد.

۴- محور املش-اطاقور، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۴ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

۵- سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۱۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​
۶- گچساران – دیلم، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد ، از مورخ ۱۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

محورهراز ( تونل شماره ۱ گردنه امامزاده هاشم )، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱۵  مهر لغایت ۳۰ آذر ۹۷، بصورت ۲۴ ساعته، بغیر از ایام شرایط جوی خاص(بارش برف) و همچنین ایام تعطیلات رسمی روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات بازسازی و بازگشایی مسیر آب کانال های دو طرف تونل، کیلومتر ۱۰۳ الی ۱۰۴، تونل شماره ۱ گردنه امامزاده هاشم مسدود بوده و تردد از محور قدیم محدوده گردنه امام زاده هاشم  انجام می گردد.


پیش بینی آب و هوا جمعه ۲۵ آبان ۹۷

با توجه به پیش بینی بارش شدید باران گاهی با رعد و برق، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها به شرح زیر پیش بینی می شود :

 از بعداز ظهر چهارشنبه و پنج شنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس شامل ارتفاعات شمال غرب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب غرب لرستان بارش برف و مه پیش بینی می شود، بنابراین اختلال در تردد جاده ها و گردنه های کوهستانی منتهی به آنها با احتمال بسیار موجب کندی یا اختلال در ترافیک جاده ای این مناطق می شود.
از این رو توصیه می شود برای کاهش خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

وضعیت جاده های شمال (آب و هوا و ترافیک) امروز جمعه ۲۵ آبان ۹۷

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا