اخبار داغورزشی

وضعیت جسمانی لئوناردو پادوانی چطور است؟ آیا قطع نخاع واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

وضعیت جسمانی لئوناردو پادوانی چطور است؟ آیا قطع نخاع واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تقریبا همه بازیکنان استقلال تا شامگاه پیروزی برابر فولاد در خوزستان بی خواب بودند و نگران. اتفاق تلخ آسیب دیدگی لئوناردو پادوانی سبب شده بود تا آنها مثل هواداران ، سخت نگران باشند. ضربه مهیب در حین بازی به مهره های گردن پادو می تواند خطرساز و حتی جبران ناپذیر باشد برای این بازیکن محبوب.

اولین تصاویر ثبت شده در استادیوم غدیر از لحظه وقوع حادثه نشان از فقدان یک ابزار بسیار حیاتی برای انتقال بیمار با احتمال آسیب دیدگی از ناحیه گردن وآسیب های نخاعی دارد. نبود فیکس کننده گردن در این صحنه به همراه تیم اورژانس و تیم پزشکی ورزشگاه و باشگاه ، کاملا مشهود است. یکی از ابزارهایی که در این مواقع باید حتما در دسترس تیم امدادی باشد.

گزارش وضعیت آسیب دیدگی مدافع برزیلی استقلال

دکتر نوروزی؛ پزشک و ارتوپد باتجربه باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت جسمانی لئوناردو پادوانی؛ مدافع برزیلی این تیم در صفحه اجتماعی خود نوشته است:

«اللهم اشف کل مریض آموخته ام که تا وقتی می توانم از عمق وجودم و با تمام خلوصم خدا را صدا بزنم ناامید نگردم…بارالهی چگونه از رحمت تو نامید شوم وقتی این همه نعمت و لطف ات را دور تا دورم می بینم ….خدایا امروز دعایم این است بجز خودت به کس دیگری واگذارش مکن.

خبر همانند گذشته عین تیر گزنده زخم زد و رفت ..مرد ساکت و ستون محکم دفاع استقلال که مدتها عاشقانه تلاش میکردبه ترکیب اصلی بپیوندد و بار دیگر مورد محبت هواداران پرشور قرار بگیرد در اولین حضور مضروب و مصدوم شد.

متاسفانه برای این مرد برزیلی با قلب ایرانی فوتبال ان روی سکه را نشان داد و اسیر تندباد حادثات گردید.در همان معاینات اولیه مشخص شد آسیب دیدگی فراتر از همیشه خواهد بود استخوان جمجمه شکسته و خونریزی شدید آغاز و پاها بیحرکت شد.

با کمال تاسف مانند گذشته بازار شایعات داغ وگمراه کننده بود و خبر از قطع نخاع بود اما در سایه لطف خدا و دعای مردم شریف در آزمایشات تکمیلی مشخص شد نخاع سالم و ولی فشار زیادی را متحمل شده است.

بعد از مشورت فراوان بالاخره تصمیم گرفته شد عمل اولیه در همان اهواز انجام شود که با عنایت الهی و تلاش کادر بیمارستان آپادانا اهواز و همراهی کادر مجرب پزشکی استقلال عمل شش ساعت بطول انجامید و هم اکنون خونریزی قطع شده و پادووانی به هوش امده و فشار بر روی نخاع کمتر شده است و در انتظاریم شرایط به مرحله ثبات برسد و با همکاری باشگاه با آمبولانس هوایی او را به تهران منتقل کنیم وادامه درمان در تهران انجام گردد….

هنوز برای گمانه زنی و اظهارنظر زود است و انتظاریم داریم رسانه های گروهی محترم که مسولانه موضوع سلامتی پادووانی را پیگیری می کنند از پخش شایعات جلوگیری و هم چون گذشته اخبار دقیق را از این معاونت دریافت نمایند.فقط از همه مردم التماس دعا داریم تا در مرحله نخست سلامتی پادوانی که میهمان کشور ماست را به وی برگردانیده شود..بار الهی امیدم به توست نامیدم مساز»

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

وضعیت جسمانی لئوناردو پادوانی چطور است؟ آیا قطع نخاع واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا