چهره هاسلبریتی ایرانی

مهشید برومند همسر دوم ابی کیست | بیوگرافی مهشید حامدی برومند + اینستاگرام

مهشید برومند همسر دوم ابی کیست به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی مهشید حامدی برومند همچنین جدیدترین عکس و آدرس اینستاگرام در این مطلب. ابراهمی حامدی معروف به آقای صدا از خوانندگان قدیمی موسیقی پاپ ایران است که به آمریکا مهاجرت کرده است. ابراهیم یا ابی حامدی چند سال بعد با مهشید برومند آشنا شد و با وی ازدواج کرد.

مهشید برومند همسر دوم ابی کیست
مهشید برومند همسر دوم ابی کیست

آغاز آشنایی آن‌ها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده‌است. مهشید برومند که مدیر برنامه‌های ابی نیز محسوب می‌شود در اکثر کنسرت‌های وی حضور داشته‌است.

مهشید برومند یکی از هواداران پروپاقرص او بوده و در همه کنسرت های شرکت می کرده است و در نتیجه به این خواننده پیشنهاد ازدواج می دهد و بعد از مدتی نامزدی با یکدیگر ازدواج می کنند. ابی قبلاً نیز یک ازدواج ناموفق داشته در سال ۱۳۵۳ با خانمی به نام فیروزه مقدادی ازدواج کرد حاصل این ازدواج سه فرزند دختر به نام‌های خاتون، عسل و سایه است. ابراهیم حامدی (ابی) بعد از گذشت ۱۵ سال از زندگی زناشویی در نهایت از فیروزه مقدادی جدا شد.

مهشید در رشته مدیریتی تحصیل کرده و به عنوان مدیر برنامه های این خواننده انتخاب شد. او سعی می کرد برگزاری کنسرت‌های ابی را هماهنگ کند با گذشت زمان آنها با یکدیگر ازدواج می کنند. این در حالی است که مهشید نیز یک ازدواج ناموفق داشته حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام فرشید رفاهی است که چندی پیش مراسم ازدواجش برگزار شد.

ابراهیم حامدی ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران به دنیا آمده است. پدر ابی از اهالی اراک بوده و مادرش از اهالی کلاک. او دوران کودکی خود را در محلهٔ میدان فوزیهٔ تهران سپری کرده‌است و دارای چهار خواهر و یک برادر است. او در سال ۱۳۵۳ با فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از وی صاحب سه دختر به نام‌های عسل، سایه و خاتون است که برای هر کدام از آن‌ها ترانه‌ای جداگانه خوانده‌است. ابی دو سال قبل از وقوع انقلاب در ایران، برای اجرای کنسرت به آمریکا می‌رود و با شروع انقلاب، ناگزیر در آنجا ماندگار می‌شود.

ابی پیش از انقلاب، تک‌آهنگ‌های زیادی را بر روی صفحه منتشر کرد ولی هیچ‌گاه آلبوم مستقلی از وی ارائه نشد. آثار این دورهٔ او بعد از انقلاب و در خارج از کشور بود که در قالب آلبوم‌های مستقل و به صورت کاست به بازار عرضه شد. در کارنامهٔ کاری وی، همکاری با ترانه‌سرایان برجسته‌ای چون ایرج جنتی عطایی، اردلان سرفراز، منصور تهرانی و شهیار قنبری و آهنگسازان سرشناسی چون فرید زلاند، سیاوش قمیشی، واروژان، محمد شمس، شادمهر عقیلی، حسن شماعی زاده، اسفندیار منفردزاده و بابک بیات به چشم می‌خورد.

اینستاگرام مهشید برومند حامدی

instagram.com/mahshidhamedi

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا