اخبار داغ

وضعیت طرح ترافیک سه شنبه ۶ خرداد | ساعت شروع و پایان طرح ترافیک ۶ خرداد ۹۹

وضعیت طرح ترافیک سه شنبه ۶ خرداد همچنین ساعت شروع و پایان طرح ترافیک ۶ خرداد ۹۹ به همراه جدیدترین خبرها از شروع طرح ترافیک تهران در این مطلب. غلامحسین محمدی مدیر روابط عمومی شهرداری تهران در صفحه خشصی خود در توییتر اعلام کرد که طرح ترافیک از اولین روز کاری پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا می‌گردد.

طرح ترافیک سه شنبه ۶ خرداد
طرح ترافیک سه شنبه ۶ خرداد

چندی قبل پیش انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره اجرای طرح ترافیک در تهران، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی طرح ترافیک در تهران اجرا نمی‌شود و بسته ترافیکی مصوب شورای عالی ترافیک نیاز به کارشناسی بیشتری دارد.

اما ساعتی بعد از صحبت های استاندار تهران، شهریار افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت مرحله اول محدوده هاى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا اجرا می شود و زمان آن، که پیش از این از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود به ساعت ۸ صبح تا ۱۶ کاهش یافته و در عین حال از ساعت ١۴ به بعد نیز خروج از محدوده‌ها مذکور رایگان خواهد بود.

در عرض چند ساعت دو خبر متناقض از استانداری و شهرداری تهران اعلام شد که این دو خبر باعث سردرگمی تهرانی‌ها شده بود. اما حالا خبری جدید از مدیر روابط عمومی شهرداری اعلام شده است.

غلامحسین محمدی مدیر روابط عمومی شهرداری تهران در صفحه توئیتر خود درباره زمان اجرایی طرح ترافیک، نوشت: ‏طبق توافق انجام شده با مراجع ذیصلاح، بدستور ‎#شهردار_تهران و به جهت رعایت بهداشت عمومی در مبارزه با شیوع بیماری کرونا، ‎#طرح_ترافیک از اولین روز کاری پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا میگردد.

پیش از این در پایان جلسه شورای عالی ترافیک مقرر شد تا طرح ترافیک تهران مجددا از روز ۲۹ اردیبهشت اجرایی شود. طبق اعلام زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، این ستاد نیز با اجرای طرح ترافیک از ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت مشروط موافقت کرده است.

به گفته وی اگر بعد از اجرای طرح ترافیک میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کند، در اجرای طرح ترافیک تجدید نظر می‌شود. همچنین ساعت طرح ترافیک از ۸ تا ۱۶ می‌شود و خروج از طرح هم از ساعت ۱۴ آزاد است.

لازم به ذکر است که ساکنین محدوده طرح تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی دریافت می‌کنند که برای این کار مجوزهای لازم از شورا گرفته شود.

گفتنی است که تاکسی‌ سرویس ها، تاکسی‌های اینترنتی و خودرو‌های کادر بیمارستانی می‌توانند به صورت رایگان تا زمانی که این شرایط وجود دارد در هر دو محدوده تردد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا