اخبار داغ

چرا بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن از تلویزیون پخش نشد؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن از تلویزیون پخش نشد؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روزنامه «قانون» در گزارشی ماجرای عدم پخش زنده دیدار  تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن را پیگیری کرده، پیش از این طیبه سیاوشی عنوان کرده بود صدا و سیما به پیشنهاد وزارت ورزش برای پخش این دیدار پاسخ منفی داده است. روزنامه «قانون» ابعاد دیگری از این ماجرا را عنوان کرده است.

این روزنامه نوشته است: «فریبا محمدیان، معاون وزیر ورزش در امور بانوان مذاکراتی را با صدا و سیما انجام داده اما با مخالفت قطعی مسئولان تلویزیون مواجه شده است. از آنجایی که این موضوع برای نخستین‌بار مطرح شده و صدا و سیما نیز نشان داده به هیچ عنوان از سازمانی توصیه نمی‌پذیرد، با این کار مخالفت کرده و همین موضوع باعث شده محمدیان ماجرا را پیگیری نکند. جالب است بدانید حسین ذکایی،‌ دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما در گفت‌وگو با «قانون» از مطرح شدن چنین درخواستی ابراز بی‌اطلاعی کرد».

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس نیز به این روزنامه گفته است: «من با فریبا محمدیان تماس گرفتم اما او جواب نداد. با ارسال پیامکی از او خواستم مجوز پخش بازی فینال را بگیرد. به من اعلام شد که مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مذاکراتی را با صدا و سیما انجام داده‌اند اما مورد موافقت قرار نگرفته است. من با یکی از مسئولان صدا و سیما صحبت کردم و از او خواستم بازی پخش شود اما گفتند ممکن است در روزهای آینده این دیدار بازپخش شود و از نمای دورتر بازیکنان را نشان دهند. حتی به او گفتم می‌توانید بازیکنان ژاپن را محوتر نشان دهید تا مشکلی پیش نیاید اما موافقت نکردند».

«قانون» در پایان عنوان کرده است: «مخاطبان صدا و سیما روز به روز بیشتر ریزش می‌کنند اما این سازمان عریض و طویل که با بودجه‌های کلان اداره می‌شود، هرگز خم به ابرو نیاورده و به گواه دست اندرکارانش، توهم «مهم‌ترین رسانه کشور» بودن را پرورش می‌دهد؛ مهم‌ترین رسانه‌ای که درباره مهم‌ترین خبر ورزشی در حوزه بانوان، سکوت می‌کند».

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن از تلویزیون پخش نشد؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا