سریالسریال‌ایرانی

چرا مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در پایتخت ۵ بازی نکرد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در پایتخت ۵ بازی نکرد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مهران احمدی؛ این روزها با فیلم «مصادره» در جدول اکران نوروزی سینماها یکه تازی می کند. کارگردانی این فیلم که اکثر سکانس های آن در کشور ارمنستان می گذرد وقت زیادی از مهران احمدی گرفت.

همزمان سریال پایتخت ۵ نیز با اقبال خوبی از سوی مخاطبین در نوروز ۹۷ روبه رو شد. سریال که در فصل های گذشته، مهران احمدی با نقش «بهبود» محبوبیت خاصی در آن پیدا کرده بود. مهران احمدی اما در پایتخت ۵ حضور پیدا نکرد.

وی درباره‌ی قسمت جدید مجموعه‌ی پایتخت و بازی در آن گفت: «من در پایتخت ۵ نیستم و راستش را بخواهید دلیلش این است که سال‌ها است که دارم کار می‌کنم. درس این رشته را خواندم و الان هر کجایی از کار حرفه‌ام که باشم، کم یا زیاد، با زحمت این جایگاه را به دست آورده‌ام.

برای خودم یک نقشه‌ی راهی دارم که گاهی به جاهای خوبی نمی‌رسد و گاهی هم می‌رسد. من مهران احمدی هستم و کمدین نیستم. کمدین‌ها یک نقش را بازی می‌کنند و تا آخر هم ادامه می‌دهند. برعکس گفته‌ی آقای شریفی‌نیا که گفتند بازیگری یعنی این که یک نقش ثابتی را بازی کنی، به نظر من این طور نیست.

کمدین‌ها یک تیپ خاص را ادامه می‌دهند. اما من بازیگر هستم و سعی می‌کنم نقش‌های متفاوتی را بازی کنم. اگر بهبود ادامه پیدا کند به عین‌اله باقرزاده تبدیل می‌شود. من نقش‌های متفاوتی بازی کردم و دوست دارم این روند هم ادامه پیدا کند.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در پایتخت ۵ بازی نکرد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا