تلویزیون

چرا مهران مدیری برنامه هفت را اجرا نکرد؟ دلیل جایگزینی رشیدپور چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا مهران مدیری برنامه هفت را اجرا نکرد؟ دلیل جایگزینی رشیدپور چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در فاصله دو روز مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر، مجری برنامه «هفت» تغییر کرد! رضا رشیدپور قرار است به جای مهران مدیری، اجرای ویژه‌برنامه هفت  را در دوران جشنواره فیلم فجر برعهده بگیرد.

با وجود اینکه پیشتر اعلام شده بود که قرار است مهران مدیری اجرای ویژه‌برنامه «هفت» را در ایام سی‌ و ششمین جشنواره فجر برعهده بگیرد، در آخرین روزها رضا رشیدپور جایگزین او شد.

بر این اساس، ویژه‌برنامه «هفت» با محوریت اخبار جشنواره فجر سی‌وششم از پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه)، به تهیه‌کنندگی سعید پروینی و با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما راهی آنتن می‌شود. تاکنون افرادی چون فریدون جیرانی، محمد گبرلو و علیرضا افخمی اجرای برنامه سینمایی «هفت» را عهده‌دار بوده‌اند.

۲۷ دی ماه مدیران شبکه سه به طور رسمی از مهران مدیری به عنوان مجری برنامه «هفت» نام بردند که در نهایت این انتخاب تغییر پیدا کرد. شاید برای خیلی ها جالب باشد تا بدانند چرا مهران مدیری در این برنامه با رشیدپور تعویض شده است؟ آیا مدیری به خواسته خود از اجرای «هفت» انصراف داده یا او را کنار گذاشته اند؟

 

در این خصوص البته چند گمانه زنی وجود دارد. برخی مطلعین معتقدند مدیری به دلیل مشغله کاری و اجرای برنامه «دورهمی» قید حضور در هفت را زده است. برخی دیگر نیز عنوان می کنند ماهیت چالشی برنامه هفت و رو در رویی مدیری با عوامل فیلم های سینمایی باعث شده تا او از اجرای این برنامه انصراف دهد. مدیری علاقه ندارد با اهالی سینما در این برنامه چالش داشته باشد.

با نگاهی به رفتارهایی که بعضا با افخمی و جیرانی شد چندان هم عجیب نیست که مدیری علاقه ای به حضور در این برنامه نداشته باشد. او در دورهمی رابطه ای به مراتب صمیمی تری را با هنرمندان تجربه کرده و می کند.

و آخرین گمانه زنی هم به عدم توافق مدیری با تهیه کنندگان برنامه «هفت» بر سر مبلغ قرارداد بر می گردد. ظاهرا سازندگان و تهیه کنندگان اینب برنامه تا روزهای آخر با مدیری بر سر قرارداد چک و چانه می زدند اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند.

با توجه به اینکه رضا رشیدپور یکی از دو نامزد نهایی برای اجرای برنامه هفت بود در نهایت با خروج مدیری، این شانس به رشیدپور داده شده است. این مجری در سال های اخیر مصاحبه های چالشی زیادی داشته است. رشیدپور در روزهای گذشته برای اولین بار به عنوان مجری گفت‌وگوی ویژه رییس جمهور هم انتخاب شده بود. او همچنین فصل اول برنامه «حالا خورشید» را هم به اتمام رساند تا با خیال راحت در «هفت» حضور داشته باشد.

 

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا مهران مدیری برنامه هفت را اجرا نکرد؟ دلیل جایگزینی رشیدپور چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا