اخبار داغ

چرا پیراهن عابدزاده در دونیمه بازی با استرالیا فرق داشت؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا پیراهن عابدزاده در دونیمه بازی با استرالیا فرق داشت؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از بیست سال هنوز هم شیرین ترین خاطره فوتبالی اکثر ایرانی ها، پیروزی حماسی تیم ملی در بازی با استرالیاست. شاید مرور هرساله نکات و حواشی این بازی دیگر خاطره دیگری باقی نگذاشته اما با دیدن عکس های این دیدار به یادماندنی یک نکته سوال بر انگیز است آن تفاوت پیراهن احمدرضا عابدزاده در نیمه اول و دوم بازی است!

احمدرضا عابدزاده نقشی بی بدیلی در تاریخی ترین حماسه فوتبال ایران دارد، او در تمامی حماسه های بزرگ فوتبال ایران در دوره حضور خود نقشی اساسی را بازی کرده است، در دیدار برابر آمریکا نیز یکی دیگر از شاهکار های عابدزاده را شاهد بودیم، اما شیرینی ملبورن هرگز از یاد هیچ ایرانی نخواهد رفت.

از بیست سال گذشته تا به امروز که سالگرد حماسه ملبورن است تمام نکات و حرف ها زده شد و تنها یک موضوع ماند که کسی به او نپرداخت.

تمام فوتبال دوستانی که لحظه به لحظه با احمدرضا عابدزاده خاطره دارند حتما پیراهن مشکی با خط های قرمز او را به یاد دارند، پیراهنی که برای او نماد شانس و اقبال در مسابقات بزرگ بود.

نکته بازی ایران و استرالیا سال ۱۹۹۷ همین جا بود که دروازه بان تیم ملی در ابتدای بازی همان پیراهن همیشگی را پوشید و بعد از خوردن دو گل از استرالیا درست در نیمه دوم این پیراهن را تعویض کرد تا پیراهن جدید شانس بیشتری را نصیب سنگربان وقت تیم ملی کند. در حماسه ملبورن هیچکس منکر توانایی ها او نمی تواند باشد، اما شاید خرافات ها یا به نوعی اعتقادهای شخصی او به کمک تیم ایران آمد.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا پیراهن عابدزاده در دونیمه بازی با استرالیا فرق داشت؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا