گوناگون

چند کتاب پیشنهادی برای خانم ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چند کتاب پیشنهادی برای خانم ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانش

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

“کتاب مناسب در زمان مناسب همه چیز را تغییر می دهد” گزیده ای از کتاب تغییر ذهن من اثر زادی اسمیت. زادی اسمیت نویسنده ای با استعداد است که آثارش می تواند الهام بخش یک جنبش بزرگ باشد. نویسندگان فمینیست زیادی همچون زادی اسمیت وجود دارند که کتاب های ارزشمندی در حمایت زنان و حقوق زنان به رشته تحریر درآورده اند.

کتاب

کتاب های پیشنهادی:

ما همه باید فمینیست باشیم اثر چیماماندا نگوزی آدیچی

چیماماندا نگوزی آدیچی در همایش ted talks نقطه نظرات ارزشمندی در زمینه جنسیت، نژاد، ملیت، عشق و فمینیست ارائه داده است. تمام این نقطه نظرات در قالب این کتاب درآمده است. این کتاب می تواند بهترین هدیه حتی برای کسی باشد که تصور می کنید نیازی به فمینیست بودن ندارد چون می دانید فمینیست بودن را درک نکرده است.

رمان امریکانا اثر چیماماندا نگوزی آدیچی

امریکانا یکی دیگر از کتاب های چیماماندا نگوزی آدیچی می باشد. در این رمان ایده های زیادی به چشم می خورد که قبلا در کتاب ما همه باید فمنیست باشیم مطرح شده بود و آن ها را به نوعی به دنیای واقعیت آورده است. این کتاب یک داستان عاشقانه فمینیستی در دنیای جهانی است.

کاغذ دیواری زرد اثر شارلوت پرکینز گیلمن

شارلوت پرکینز کتابهای فمینیستی زیادی نوشته است اما این یکی از بهترین کتاب های او شناخته شده است. آیا تا کنون چیزی درباره هیستری زنان چیزی شنیده اید؟ بیماری که توسط پزشکان مرد در قرن های ۱۹ و ۲۰ به زنان نسبت داده شده است. آیا از زندگی زناشویی خود نا امید شده اید؟ آیا تمام کاری که می توانید انجام دهید فقط محدود به خانه می شود؟ اما درمان چیست؟ تنها در خانه ماندن و دیوانه شدن. این روش درمانی “درمان آسایش” نامیده می شود. این کتاب درباره همسر یک پزشک است که به تصور این پزشک همسرش دچار بیماری هیستری زنان شده و او را مجبور به این روش درمانی می کند.

یه چیزی بگو اثر لاوری هالس اندرسون

یه چیزی بگو اثر لاوری هالس اندرسون کتابی است برانگیزنده احساسات زیرا با معضل تجاوز جنسی دست و پنجه نرم می کند اما از طرفی کتابی است قدرت بخش و پیروزمندانه. این داستان تند و تلخ را بعد از خواندن به خواهرتان هدیه کنید.

گیاهخوار اثر هان کانگ

در این کتاب که برنده جایزه من بوکر است موضوعات خون، رابطه جنسی، رویا و دگردیسی و تمام مظاهر یک نمایش ترسناک به تصویر کشیده شده است. شاید در این کتاب، مفهوم فمینیست از دیدگاه غرب نمایش داده نشده باشد اما خواندن آن بسیار ارزشمند است.

آشفتگی جنسیتی اثر جودیت باتلر

این کتاب، بر پایه موضوع کاربردپذیری جنسیتی نوشته شده است. این نظریه که جنسیت یک ساختار اجتماعی است اکنون در آگاهی عموم راه یافته و همه باید از جودیت باتلر برای چنین آگاهی سپاسگزار باشیم./بدونیم

این پست توسط بخش دانش مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چند کتاب پیشنهادی برای خانم ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا