سبک زندگی

چگونه با در نظر گرفتن اندام مان، کت پاییزه انتخاب کنیم؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چگونه با در نظر گرفتن اندام مان، کت پاییزه انتخاب کنیم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تبلیغات برندها و طراحان برای مجموعه‌های پاییز و زمستان شروع شده و شما هرقدر پرمشغله باشید، به زودی هوس یک خرید جانانه پاییزی به سرتان می‌زند؛ خریدی که تن پوش گرم، حرف اول را در آن می‌زند.

اندام

ممکن است مدلی که امسال طراحان پیشنهاد می‌کنند با اندام شما تناسب نداشته باشد. به‌روز بودن، تنها شرط خوش‌پوشی نیست، هر لباسی باید با اندام شما متناسب و هماهنگ باشد. دنیای متنوع امروز گزینه‌های مختلفی برای انتخاب کت، ژاکت و … گرم پیش‌روی شما می‌گذارد اما بهتر است قبل از خرید راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چه تن‌پوشی با اندام شما هماهنگ است؛ یعنی چاقی یا لاغری موضعی بدن شما را می‌پوشاند.

خیلی از افراد، به خصوص نوجوانان و جوانان جویای مد، فکر می‌کنند به روز بودن به تنهایی دلیل محکمی بر خوش تیپی آنهاست  اما این ایده کاملا اشتباه است؛ تنها کسانی می‌توانند ادعا کنند که هر مدی به زیبایی بر بدن آنها می‌نشیند که اندامی متناسب دارند و پیوسته با ورزش و رژیم غذایی  تناسب اندام خود را حفظ می‌کنند. پوشیدن لباس مانند مدل‌ها اندامی شبیه همان افراد می‌خواهد که حرفه‌شان است.

برای شما واجب‌تر از به روز بودن، هوش در انتخاب لباس است یعنی لباسی نپوشید که چاقی موضعی شما را دو برابر کند بلکه در مقابل سراغ لباسی بروید که توانایی پوشاندن این موضوع را دارد. با خرید اشتباه خود را کوتاه‌تر نشان دهید بلکه یاد بگیرید چگونه می‌توانید بلندتر و برازنده‌تر به نظر برسید.

اگر سیب هستید

فرم کلی بدن به گونه‌ای است که باید در ناحیه کمر فرورفتگی و گودی وجود داشته باشد، به فرم بدن کسانی که فاقد این گودی هستند و فراتر از آن چاقی موضعی در ناحیه کمر دارند، سیب گفته می‌شوند. بهترین گزینه برای این افراد که باید چاقی موضعی پهلوها و دور کمر خود را بپوشانند، کت‌های تک‌دکمه است. این کت‌ها به دلیل نوع برش خود، چاقی موضعی کمرتان را می‌پوشانند.

شما نباید سراغ کت‌های کوتاه یا بلند بروید؛ کت‌هایی که قد متوسطی دارند، به تناسب اندام شما بیشتر کمک می‌کنند.استفاده از پالتو یا مانتو خیلی بلند که تا مچ پا هستند، انتخاب خوبی برای شما نیست چون به دلیل چاقی موضعی شما را کوتاه و بدفرم نشان می‌دهد. این راز هم  یادتان باشد  لباس‌هایی که تزئینات مختلف دارند، انتخاب خوبی برای شما نیستند؛ سادگی لباس‌ها کمک بیشتری به شما می‌کند.

اگر اندام گلابی شکل دارید

کسانی که اندام آنها شبیه گلابی است از چاقی موضعی در پایین‌تنه رنج می‌برند. این افراد در انتخاب لباس باید سراغ نمونه‌هایی بروند که این عدم تناسب را می‌پوشاند. برای این افراد کت و‍‍ ژاکت‌هایی مناسب است که سرشانه‌های بزرگی دارند و کوچکی بالاتنه را در خود پنهان می‌کنند. برای این افراد مد امسال انتخاب خوبی است.

امسال کت‌هایی باب هستند که برش آزاد و گشادی در بالاتنه دارند.  هرچند سال‌هاست اپل به فراموشی سپرده شده اما این افراد می‌توانند از خیاط خود بخواهند در دوخت پالتو ، کت و … از اپل کوچکی استفاده کند.

اگر مستطیلی هستید

اگر اندام یکپارچه‌ای دارید یعنی از سرشانه تا دور باسن شما یکی است و گودی کمر ندارید، در گروه اندام مستطیلی قرار می‌گیرید. شما باید سعی کنید لباس‌هایی بپوشید که در اندام شما شکست ایجاد می‌کند. در این مورد لباس‌های رویی مثل کت و ژاکت می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند.

بهتر است سراغ تن‌پوش‌های بلند بروید که ساده نیستند و طرح و نقش دارند. داشتن خطوط عمودی بیشترین کمک را به شما می‌کنند. اگر چنین کتی پیدا نکردید، کت و لباس زیر کت خود را از دو رنگ متضاد انتخاب کنید.

اگر هرم وارونه هستید

در اصطلاح ما، به کسانی که چهار شانه هستند ولی پایین‌تنه لاغر و ظریفی دارند، هرم وارونه گفته می‌شود یعنی مثلثی که برعکس شده است. اولین نکته قابل توجه برای مثلث‌های برعکس این است که سراغ کت‌های یقه‌دار به‌خصوص یقه‌های کار شده نروند. باید تن‌پوشی انتخاب کنید که بالاتنه درشت شما را حجیم‌تر و بزرگ‌تر نشان ندهد.

تن‌پوش‌های یقه هفت انتخاب خوبی برای شما هستند. طرح ایده‌آل برای شما ژاکت بلند تا زیر باسن است که یقه هفت باز دارد، از روی شکم دکمه می‌خورد و پایین آن فرم خمره‌ای دارد و درنتیجه پایین‌تنه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

اگر ساعت شنی هستید

اگر اندام شما شبیه فرم ساعت شنی است یعنی گودی کمر قابل‌توجهی دارید و بالا تنه و پایین‌تنه شما به یک اندازه پهن می‌شوند، بهترین گزینه استفاده از کت‌های کمرکرستی است؛ کت‌ها و تن‌پوش‌هایی که در ناحیه کمر برش می‌خورند و تنگ می‌شوند. ژاکت‌هایی که جیب‌های بزرگ در پایین دارند یا از انواع خز و پوست برای دور یقه آنها استفاده شده، انتخاب خوبی برای شما نیست چون باعث می‌شود تناسب موجود در بالا تنه و پایین تنه شما بر هم بخورد. توازن کنونی اندام شما به دلیل هماهنگی در بالاتنه و پایین‌تنه است، به هیچ دلیلی این توازن را به‌هم نزنید./مجله زندگی ایده آل

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چگونه با در نظر گرفتن اندام مان، کت پاییزه انتخاب کنیم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا