سبک زندگی

چگونه با نمک موهایمان را فر کنیم؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چگونه با نمک موهایمان را فر کنیم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برای فر کردن موها لازم نیست حتما به آرایشگاه های مختلف بروید و کلی پول خرج کنید, با اسپری نمک در خانه خیلی راحت بدون هزینه تین کار را انجام دهید و لذت ببرید. روش های فر کردن مو با نمک را در ادامه ملاحظه کنید.

فر

چند روش برای فر کردن مو با نمک

روش اول

موها را خیس کنید و به چند بخش تقسیم کنید سپس به هر قسمت اسپری نمک بزنید, کمی سشوار روی موها بگیرید و آن ها را پیچ دهید بعد با گیره محکم شان کنید. روی موهای پیچیده سشوار بگیرید و بعد از باز کردن سنجاق ها دوباره به آن ها اسپری نمک بزنید.

روش دوم

بعد از شستن موها آن ها را به خوبی خشک کنید, موها را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و بعد به وسیله اتو موها را مجعد کنید و سپس اسپری نمک به موها بزنید. اگر دوست دارید موهایتان فر و پفی باشد میتوانید لا به لای آن ها کمی شامپوی خشک بزنید.

روش سوم

به موهایتان کمی موس بزنید و سپس خشک کنید بعد از خشک شدن موها آن ها را به چند قسمت تقسیم کنید, با اتوی فر کننده موها را بپیچید. اسپری نمک به موها بزنید فقط حواستان باشد اسپری را با فاصله از مو بگیرید, روی موهایتان سشوار بگیرید و بهتر است بدانید که نباید آنها را شانه کنید./نمناک

این پست توسط بخش آرایش و زیبایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چگونه با نمک موهایمان را فر کنیم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا