سبک زندگی

چگونه مانند سلبریتی ها در مقابل دوربین ژست بگیریم؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چگونه مانند سلبریتی ها در مقابل دوربین ژست بگیریم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ممکن است شما در مراسم ها و جشن ها زیباترین لباس را برتن داشته باشید یا بهترین مدل مو و آرایش را داشته باشید و مانند سلبریتی ها تمام و کمال باشید اما برای بسیاری از شما اتفاق می افتد که در عکس ها زیبا نیستید یا ممکن است هیکل خود را زیبا نبینید و دیگر عیب و ایرادهایی که اولین کسی که آن ها را تشخیص می دهد خود شما هستید.

سلبریتی ها

ترفندهای سلبریتی ها در مقابل دوربین عکاسان

یکی از ترفندهایی که موقع عکس گرفتن باعث می شود که دست هایتان کشیده تر و بازوهایتان لاغر به نظر برسد این است که یکی از دست هایتان را به کمرتان بزنید و کمرتان را کمی به همان سمت خم کنید و دست دیگر خود را آویزان کنید در طرف دیگر یا این که آن دست را نیز به روی ران مخالف قرار دهید.

سلبریتی ها

ترفندی دیگر که باعث می شود گونه های شما پدیدار شود، به کار بردن یک کلمه در زمان عکس گرفتن می باشد مثلا شما بهتر است موقع عکس گرفتن بگویید سیب تا گونه هایتان برجسته تر به نظر برسد و صورتتان زیباتر شود.

سلبریتی ها

ترفندی که جنیفر لوپز به کار می برد و باعث زیباتر به نظر رسیدن پاهایتان می شود، این است که تمام وزن خود را روی یکی از پاهایتان انداخته و همان پا را جلو تر از پای دیگر قرار دهید.

سلبریتی ها

یکی دیگر از ترفندهایی که باعث می شود زیباترین حالت را در عکس گرفتن داشته باشید ترفندی است که ریحانا به کار می برد ، زمانی که در حالت نیم رخ به عکاس نگاه می کنید چانه خود را به شانه  خود بچسبانید.

سلبریتی ها

ترفند دیگر قرار دادن یک پا روی پای دیگر می باشد زمانی که عکس تمام قد می گیرید،  این ترفند را به کار برید زیرا پاهایتان را کشیده تر و اندامتان را زیباتر و شما را قد بلند تر نشان می دهد.

سلبریتی ها

دیگر ترفند زیبا بودن شما در عکس این است که زبان خود را پشت دندان های بالایی قرار دهید و لبخند شما در عکس تا حدی باشد که لثه های شما پیدا نشود. این ترفندی است که ستاره های هالیوود موقع عکس گرفتن روی فرش قرمز به کار می برند./آرایشیک

سلبریتی ها

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چگونه مانند سلبریتی ها در مقابل دوربین ژست بگیریم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا