سبک زندگی

چگونه می توانیم درآمد کلان داشته باشیم؟ +توصیه هایی برای ثروتمند شدن

مجله اینترنتی کولاک ، محمد سیمری: آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک فرد میلیاردر باشید؟ یا اینکه چگونه و با انجام چه کارهایی می توانیم به یک فرد میلیاردر تبدیل شویم؟ میلیاردر شدن در جوانی کاملا امکان پذیر است و برای آسودگی خاطرتان بایستی بگوییم که این اتفاق هیچ ارتباطی به شرایط کشور، شرایط خانوادگی و حتی سرمایه اولیه تان ندارد!

 

شما با صفر ریال سرمایه هم میتوانید شروع کنید و میلیاردر شوید! در دنیای کارآفرینی پول هیچ معنایی برای شروع ندارد و تنها، عامل سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار است. دنیا شاهد رشدی است که هرگز به چشم ندیده است. در دنیای امروز افراد می‌توانند رؤیاهای‌شان را دنبال کنند و به ثروت برسند. در همه جای دنیا، پیوستن به گروه میلیاردرها کار دشواری نیست. مردم در سرتاسر دنیا، رازها و راه‌ های پولدار شدن در یک کسب و کار را کشف کرده‌ اند و آموخته‌ اند که چگونه ثروتمند باقی بمانند. به بیان ساده، میلیاردر شخصی است که دارای ثروت خالص به ارزش ۱ میلیارد یا بیشتر باشد! به عبارت دیگر، اگر همه‌ ی دارایی‌ های خود را بفروشید، همه‌ ی بدهی‌ های خود را پرداخت کنید و پس از آن حداقل ۱ میلیارد در حساب بانکی‌ تان بماند، شما یک میلیاردر هستید!

دونالد ترامپ که غول املاک و مستغلات محسوب می‌ شد و در فهرست سال ۲۰۱۵ میلادی میلیاردرهای فوربز، مقام ۴۰۵ را دارد، در کتاب خود با عنوان Trump: The Art of the Deal می‌گوید پول هرگز انگیزه‌ ی بزرگی برایش نبوده است، بلکه فقط راهی بوده برای محاسبه‌ ی امتیازها! او می‌ گوید: «هیجان واقعی، در خودِ بازی است». رؤیای تبدیل شدن به میلیاردر در ایالات متحده، مانند گذشته‌ها، چندان دور از ذهن نیست. اما برای ما هم که در ایران زندگی می‌کنیم، درس‌های بسیاری در این فرایند نهفته است.

شناخت میلیاردرها از افرادی که ثروتِ صرفا قابل توجهی دارند، می‌تواند دشوار باشد؛ زیرا وقتی پای صحبت علنی درباره‌ی ثروت‌شان جلو می‌آید، بسیاری از آنها محتاط می‌شوند. برای خیلی از آنها هم افزایش ثروت هدف اصلی نبوده، بلکه این ثروت فقط محصول جانبی فعالیت‌ های کسب‌ و کار شان بوده است.

اما شاید این سوال برای تان پیش آید، که چگونه می توانید به یک فرد میلیاردر تبدیل شوید؟ در پاسخ و به عنوان اولین نکته بایستی گفت: یک طرح آماده کنید! توجه داشته باشید وارد عمل شدن بدون در اختیار داشتن یک طرح و برنامه می‌ تواند باعث شکست شما شود. میلیاردر شدن کار آسانی نیست، و مردم به صورت اتفاقی میلیاردر نخواهند شد! میلیاردرها برای رسیدن به این هدف برنامه‌ ریزی می‌کنند. آن‌ ها مشخص می‌ کنند قصد دارند چه مسیری را دنبال کنند و چگونه به هدف‌ شان برسند. از یک طرح استفاده کنید، شما به این ترتیب می‌ توانید به‌ صورت واقع‌ گرایانه به سوی میلیاردر شدن گام بردارید. بهتر است بدانید ۶۰ درصد از افرادِ میلیاردر دنیا، خودشان ثروت‌ شان را به دست آورده‌ اند! از جمله گیتس، بافت و الیسون، که خانواده‌ های شان از طبقه‌ ی متوسط جامعه بودند.

کسب درآمد تضمینی با وبلاگ نویسی

 

به یاد داشته باشید در هر جایی که باشید، بایستی به دنبال فرصت‌ ها بگردید. ممکن است فرصت‌ ها به شیوه‌ ای غیر معمول نمایش پیدا کنند، ولی فرقی نمی‌ کند. باید تمام فرصت‌ ها را، چه کوچک و چه بزرگ، به چنگ آورید و از آن‌ ها استفاده کنید. همیشه و همیشه آماده باشید! داستان موفقیت دیگران را بخوانید. موفقیت‌ های‌ شان را تقلید کنید. از اشتباهات‌ شان درس بگیرید. ببینید چه چیزهایی می‌ توانند به شما بیاموزند. تمرین کنید و ایده‌ های‌ تان را عملی کنید.

اگر پولی برای شروع نداشته باشید، هرگز نمی‌ توانید پس‌انداز داشته باشید. تا جایی‌ که برای‌ تان مقدور است، پول‌ تان را اندوخته کنید. هرچه کمتر خرج کنید، پول بیشتری برای‌ تان باقی می‌ ماند. یک هدف برای پس‌ انداز کردن‌ تان مشخص کنید و به آن پایبند بمانید؛ از این کار پشیمان نخواهید شد. همیشه به یاد داشته باشید افراد عادی آرزو می کنند میلیاردر شوند اما افراد میلیاردر آن را در اولویت خودشان قرار داده اند؛ اگر می خواهید میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید باید یاد بگیرید آن را در اولویت خودتان قرار دهید. باید پول درآوردن و خرج کردن آن حساب شده باشد. فکر و ذکرتان در مورد سرمایه گذاری و کارآفرینی باشد. اگر به پول تان اهمیت ندید و ولخرجی کنید؛ تعجبی ندارد که پول هم به شما اهمیت نمی دهد، زیرا قدرش را نمی دانید!

قرار داشتن در یک مسیر پول‌ ساز به تنهایی کافی نیست! باید تلاش کنید. اگر می‌ خواهید میلیاردر شوید، باید سخت‌ تر تلاش کنید. این مورد به این معنی است که، باید آماده‌ ی انجام فداکاری‌ هایی در این مسیر باشید.  چنان‌ چه از شما درخواست شود زمان بیشتری را صرف کارتان کنید، باید این کار را انجام دهید. اگر از شما خواسته شود چیزهای بیشتری ارائه کنید، باید این کار را انجام دهید. همیشه به یاد داشته باشید، وقتی به چیزی بها دهید و به آن توجه داشته باشید، روزی پاداش این توجه‌ تان را دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا