سلامت

چگونه می توان باکره بودن دختران را تشخیص داد؟

برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است . برخی از مردان مدعی هستند که می توانند باکره بودن همسر آینده شان را از روی جسم و رفتارشان تشخیص دهند اما این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است .

در ادامه این بخش از مجله اینترنتی کولاک در پاسخ به درخواست شما کاربران کولاکی شما را با تفاوت بین دختران باکره از غیر باکره و نحوه تشخیص باکرگی آشنا می کنیم.

 

تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره

باکره بودن خانم ها به این معنی است که پرده بکارت سالم است و آسیبی ندیده است و فرد دخولی را تجربه نکرده است و هنوز تکه پوستی که واژن را پوشش می دهد پا برجاست.

پاره شدن پرده بکارت به این معنی نیست که دختر حتما رابطه جنسی برقرار کرده است بلکه در برخی از دختران پرده بکارت به دلیل ورزش، استفاده از تامپون و… پاره می شود . همچنین داشتن پرده بکارت سالم در یک زن نیز به این معنی نیست که او رابطه جنسی برقرار نکرده است بلکه او می تواند رابطه جنسی بدون دخول برقرار کرده باشد .

تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره از روی رفتار

آیا میشود دختر باکره و غیر باکره را از روی عملکرد رفتاریشان تشخیص داد؟ غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار ، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید.

زیرا برخی از دخترانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار کرده اند به تلقید از دختران باکره هنگام ورود به رختخواب خجالت می کشند و رفتارهایی مانند ترس را از خود نشان می دهند و به گونه ای نشان می دهند تا به حال در مقابل یک مرد برهنه نبوده یا نیازمند راهنمایی های زیادی هستند .

 

برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان تشخیص داد که دختری باکره است یا خیر.

 

رابطه جنسی با یک زن باکره و غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

یک زن باکره واژن خیلی تنگ تری نسبت به زن غیر باکره دارد و هنگام تجربه اولین دخول احساس درد می کند و شاید خونریزی نیز داشته باشد. اگر زنان در چندمین رابطه جنسی خود نیز تحریک نشوند وآماده نباشند نیز احساس درد می کنند. یک زن باکره برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید دارد اما این رفتار در زنان غیر باکره نیز دیده می شود .

ممکن است زنان باکره به زمان زیاد و بیشتری نسبت به زنان غیر باکره برای صمیمی شدن احتیاج داشته باشند اما این روش هم تشخیص خوبی برای باکره بودن یا نبودن نیست زیرا ، زنانی که قبلا رابطه با پایان بدی داشته اند نیز زمان زیادی برای ایجاد صمیمیت و برقراری رابطه جنسی، نیاز دارند.

 

تفاوت دختر باکره و غیرباکره از روی بدن

برخی از آقایون از تصاویر برای تشخیص باکره بودن یا نبودن همسر آینده شان کمک می گیرند اما این روش نیز صد درصد نیست زیرا بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است بنابراین چیزی که در عکس ها می بینید با واقعیت مشابه نیست.

 

برای تشخیص زن باکره و غیر باکره با او صحبت کنید و مبنای راستی را بر حرف او قرار دهید زیرا چاره ای جز این ندارید برای فهمیدن اصل واقعیت باید به گفته خودش اکتفا کنید و اگر نمی توانید به صحبت های او اعتماد کنید ادامه رابطه تان را مختل کنید.

 

نشانه های باکره بودن

پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی
دهلیز فرج و دهانه مهبل
مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده
خواب چینها رو به دهانه مهبل است .
مجرای مهبل باریک( تنگ با دیواره های چین دار) و عمق آن
معاینه با انگشت سبب آسیب به آن می شود
کانال مهبل کوتاه به دلیل روی هم خوابیدن چینهای مهبل
در دختران باکره پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و … دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف هستند و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده است و جهت خواب آنها رو به دهانه مهبل است همچنین مجرای مهبل بسیار باریک است
اگر پرده بکارت الاستیک باشد ،دخول سبب پاره شدن بکارت نمی شود و پرده ها سالم می مانند
برای تشخیص باکرگی پاره نبودن پرده بکارت مطرح نیست و باید وضع مهبل بررسی شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا