سلامت

چگونه می توان با روش های گیاهی اندازه آلت تناسلی را افزایش داد؟

مجله اینترنتی کولاک:اگر می‌خواهید اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید، چندین گیاه وجود دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند جریان خون را بطور موقت به آلت تناسلی شما جاری کرده و حالت نعوظ و طول آلت شما را افزایش دهد. اما اگر بدنبال راه‌حل‌های طبیعی و دائمی برای افزایش طول و عرض آلت تناسلی خود هستید، باید در راستای ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود، انجام ورزش بیشتر و کاهش وزن (در صورتی که دچار اضافه وزن هستید) بیشتر تلاش کنید. این راه‌کارها بسیار ساده‌تر و امن‌تر از روش جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی هستند.

 

راه های بزرگ کردن آلت تناسلی با گیاهان دارویی

۱. استفاده از جینسینگ

یکی از راه های طبیعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی با گیاهان دارویی، استفاده از گیاه دارویی جینسینگ است. گفته می‌شود که جینسینگ قرمز، به لطف داشتن ماده‌ای تحت عنوان جینسنوسید باعث تقویت سیستم عصبی بدن می‌شود. با وجود آنکه هیچ مدرک علمی قطعی، دال بر این که این گیاه دارویی باعث بزرگ تر شدن آلت تناسلی می‌شود، وجود ندارد، ولی با این حال مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، مردانی که از قرص جینسینگ استفاده کرده‌اند، پس از مصرف این قرص‌ها برای چند هفته، عملکرد جنسی بهتری را تجربه کرده‌اند.

چند نکته:

جینسینگ با چند دارو تداخل دارویی داشته و می‌تواند اثرات جانبی منفی برای افرادی با سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی، بی‌خوابی و اختلالات دیگر داشته باشد. بهتر است قبل از اینکه به طور مرتب مصرف این گیاه دارویی را شروع کنید، با پزشک خود مشورت کنید.
اگر در نظر دارید از این مکمل‌ دارویی استفاده کنید، روزانه یک عدد از آن با دوز ۵۰۰ میلی‌گرم را استفاده کنید.
از آنجایی که مکمل‌های غذایی و دارویی معمولا توسط اداره غذا و دارو مورد تائید قرار نمی‌گیرند، در هنگام خرید آن‌ها، همیشه مطمئن شوید که مکمل‌ها را از یک شرکت معتبر خریداری کرده‌اید و هرگز بیش از مقدار توصیه‌ شده از آن‌ها مصرف نکنید.

 

 

 

۲. گیاه جینکوبیلوبا

این گیاه اغلب برای تقویت حافظه بکار می‌رود، اما به گردش خون در بدن نیز کمک کرده و ممکن است جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد. مطابق نتایج تحقیقی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، مصرف گیاه جینکو که جهت درمان افسردگی انجام شده است، توانسته است به بهبود اختلال عملکرد جنسی نیز منجر شود. مطالعه دیگری نشان داد که مصرف این گیاه هیچ تاثیری نداشته است. اطلاعات علمی بی‌نتیجه است، اما از آنجا که مصرف جینکو باعث افزایش حافظه شده و می‌تواند اثرات جانبی نسبتا کمی داشته باشد، مصرف آن می‌تواند ارزش امتحان کردن داشته باشد.

چند نکته:

این گیاه دارویی می‌تواند به شکل دمنوش یا مکمل، به شکل یک کپسول وجود داشته و مورد مصرف قرار گیرد.
اگر سابقه تشنج دارید یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، از مکمل‌های جینگو استفاده نکنید. برای اطمینان از اینکه مصرف این گیاه دارویی برای شما منعی ندارد، با پزشک خود مشورت کنید.

۳. بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از گیاه ماکا

پودر حاصل از این گیاه به عنوان داروی مقوی برای تقویت غرایز و قوای جنسی شناخته می‌شود. در واقع این گیاه به علت داشتن موادی به نام‌های مکامیدها و مکانیک‌های فتوشیمیایی، سطح انرژی را در بدن افزایش داده و به مردان کمک می کند تا نعوظ آلت تناسلی خود را حفظ کنند. از آنجایی که مطالعات علمی قطعی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است مصرف آن با احتیاط انجام شود. پیش از شروع به مصرف این گیاه دارویی، حتما در این خصوص با پزشک خود مشورت کنید.

 

۴. مصرف ال آرژنین (L-arginine)

ال آرژنین نوعی آمینو اسید است که به افزایش جریان خون در بدن منجر شده و به آلت تناسلی کمک می‌کند تا در طول بلند شدن، بزرگ‌تر شود. مطالعه‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی تگزاس انجام شد، نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف این مکمل‌ به مدت ۶ هفته، بهبودهایی را تجربه کرده‌اند. این مکمل دارویی در داروخانه‌ها موجود بوده و مقدار مصرفی توصیه‌ شده، روزانه ۱ گرم است.

نکته: اگر برای بیماری قلبی خود از نیتروگلیسرین استفاده می‌کنید، از این مکمل نباید استفاده کنید؛ زیرا مصرف آن ممکن است باعث کاهش فشار خون شود. قبل از مصرف آن حتما با پزشک خود مشورت کنید.

۵. مصرف هندوانه

اگرچه هندوانه یک گیاه دارویی نیست، ولی این میوه خوشمزه دارای خواصی است که ممکن است مانند ال آرژنین به افزایش اندازه آلت تناسلی و طول مدت نعوظ کمک کند. هندوانه حاوی اسید آمینه به نام سیترولین است که به آرژنین تبدیل شده و به انقباض عروق خونی منجر می‌شود.

 

 

سایر روش های مفید برای بزرگ کردن آلت تناسلی

۱. سیگار نکشید

اندازه آلت تناسلی، چه در حالت خوابیده و چه در حالت نعوظ، به میزان خون جریان یافته در آن بستگی دارد. استفاده از سیگار و سایر دخانیات باعث می‌شود که آرتریت‌های بدن باریک‌تر شوند که این موضوع به نوبه خود جریان خون را به آلت تناسلی کاهش می‌دهد. اگر سیگار می‌کشید، توانایی آلت تناسلی شما در بزرگ شدن کاهش می‌یابد.

۲. بطور مرتب ورزش کنید

انجام ورزش گردش خون را در بدن شما افزایش داده و در نتیجه به تقویت شریان‌هایی که خون را به آلت تناسلی حمل می‌کنند، منجر می‌شود. اگر ورزش نکنید، آلت تناسلی شما ممکن است پتانسیل خود را در نعوظ مطلوب از دست بدهد.

۳. انجام ورزش های مربوط به کف لگن

اگرچه تمرینی اختصاصی برای آلت تناسلی وجود ندارد، اما با تقویت و تمرین عضلات کف لگن، بدن بهتر می‌تواند جریان خون را به آلت تناسلی برقرار کند. برای تقویت عضلات کف لگن می‌توانید از تمرینات کگل استفاده کنید. نتایج مطالعه‌ای در انگلستان نشان داد، مردانی که تمرینات کیگل را انجام می‌دادند، عملکرد جنسی بهتری نسبت به کسانی که فقط شیوه زندگی خود را تغییر داد بودند اما تمرینات را انجام نمی دادند، داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا