چهره هاسلبریتی خارجی

چیناره ملیک زاده خواننده آذربایجانی کیست؟+ماجرای عکس ۲ نفری پژمان بازغی و ملیک زاده

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چیناره ملیک زاده خواننده آذربایجانی کیست؟+ماجرای عکس ۲ نفری پژمان بازغی و ملیک زاده

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چیناره ملیک زاده بازیگر و خواننده آذربایجانی با انتشار تصویری از خود در کنار پژمان بازغی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، از او با عنوان بازیگر خوش‌تیپ ایرانی یاد کرد.

چیناره ملیک زاده  ۱۱ اکتبر ۱۹۹۰ ( پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۶۹ ) در شهر باکو جمهوری آذربایجان به دنیا آمد. چیناره ملیک زاده ۲۸ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه چیناره به موسیقی از دوران کودکی شروع شد در آن دوران در کلاس های هنرمند مردی بنام اوکتای ذولفقاروف موسیقی را فرا گرفت سپس به مدت ۵ سال در مدرسه موسیقی تعلیم گیتار دید.

زمانی که اولین آهنگ تصویری چیناره توسط دوستش با گوشی گرفته شده بود و به اشتراک همگان گذاشته شد ، و استقبال بی نظیر مردم را از این ویدئو مشاهد کرد، تصمیم گرفت آهنگ های تقلیدی کنار بگذارد .فعالیت اش را جدی تر دنبال کرد.

چیناره در سال های اول نوجوانی خود در بسیاری از مسابقات موسیقی از جمله Pohra, Yeni ulduz, Star شرکت کرد. از آخرین مسابقاتی که چیناره در آن شرکت کرده می توان به اوسس ترکیه اشاره کرد.

از نخستین آهنگ های چیناره ملیک زاده می توان به ترانه عزیز معلیمیم (Eziz muellimim) اشاره کرد که در دوران نوجوانی با همکاری دو خواننده دختر دیگر اجرا کرده است.

چیناره ملک زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه دولتی هنر آذربایجان بود.چیناره از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ است. چیناره پیانو نواز ماهری نیز هست و از اینکه مورد توجه مردم قرار گرفته شگفت زده هست.

چیناره در خصوص هنرمندان مورد علاقه خود گفته است: «از هنرمندان مذهبی تیمور امره، رامال اسرافیلوف، ایلگار مرادوف را دوست دارم مهمترین هنرمند برای خانم ها شوکت آلکبروف است من صدای تامارا مرادوا از نوازندگان جوان را هم دوست دارم. به طور کلی من به تمام هنرمندان احترام می گذارم و به هر یک از آنها گوش می دهم.»

وی در یک سال گذشته با اجرای زنده آهنگ های گوناگون نامی شد، چیناره ملیک زاده اکنون مشهوریت خاصی در میان جوانان کشور هایی مانند آذربایجان،ترکیه و ایران پیدا کرده هست. او به تازگی کنسرت هایی برگزار می کند و در تلویزیون آذربایجان و ترکیه اجراهای متعددی دارد.

چینار در خصوص خودش گفته است:

«من هنوز خود را یک ستاره نمی دانم، اما با اطمینان می توانم هرگز گذشته ام را فراموش نخواهم کرد گفته می شود که هنگام صعود به پله ها، بالا و پایین رفتن از آنجا که هیچ کس نمی تواند همیشه در اوج بماند.»

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چیناره ملیک زاده خواننده آذربایجانی کیست؟+ماجرای عکس ۲ نفری پژمان بازغی و ملیک زاده

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا