اخبار داغ

کدام تیم از لالیگا خواهان جذب مجید حسینی است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام تیم از لالیگا خواهان جذب مجید حسینی است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اگر ادعای نشریه ترکیه ای بر اساس حدس و گمان نباشد، یک باشگاه از لالیگای اسپانیا در نیم فصل مجید حسینی؛ مدافع سابق استقلال و حال حاضر ترابوزان اسپور ترکیه را جذب خواهد کرد.

نشریه «دامگا» ترکیه با انتشار گزارشی مدعی شد سیدمجید حسینی که در این تابستان از استقلال به ترابزون‌اسپور پیوست، مورد توجه یک باشگاه اسپانیایی قرار گرفته است. سیدمجید حسینی که در شکست ۵ بر صفر اخیر ترابزون‌اسپور در خانه ینی‌مالاتیا اسپور در هفته دوازدهم سوپرلیگ ترکیه از جمله بازیکنان ضعیف آبی‌وعنابی‌ها بود، با عملکردی که این فصل برای ترابزون‌اسپور داشته، همه را شگفت‌زده کرده است.

«دامگا» به نقل از منابع خود خبر داد که یک باشگاه لالیگایی وضعیت مدافع ایرانی ترابزون‌اسپور را زیرنظر دارد و در حال بررسی وضعیت این بازیکن است تا در صورت مهیا بودن شرایط در ماه ژانویه نسبت به جذب مدافع تیم ملی فوتبال ایران اقدام کند.

سیدمجید حسینی در جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت بازی برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا را پیدا کرد و اتفاقاً عملکرد قابل‌قبولی از خود ارائه داد. گفته می شود یکی از ۴ تیم انتهای جدول للیگا برای سامان دادن به خط دفاعی خود خواهان این مدافع ایرانی هستند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام تیم از لالیگا خواهان جذب مجید حسینی است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا