تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

کدام شبکه ها افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را پخش می کنند؟+فرکانس

مجله اینترنتی کولاک: همه در انتظار شروع بازی های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ هستند. رقابتی که در آن تیم ملی فوتبال ایران باید با حریفان نام آشنای آسیایی خود روبه رو شود. طرفداران تیم ملی بی صبرانه منتظرند تا بعد از سال ها این جام معتبر آسیایی را در دستان یوزهای ایرانی ببینند. این رقابت ها امروز (شنبه) با انجام ۲ بازی آعاز می شود. پیش از شروع بازی ها هم مراسم ویژه افتتاحیه در امارات برگزار خواهد شد.

زمان شروع جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹

هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ از تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۵ دی ۹۷) تا ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن ۹۷) به میزبانی کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات تعداد تیم های شرکت کننده در آن از ۱۶ تیم به ۲۴ تیم افزایش یافته است و این تیم ها در ۸ ورزشگاه در ۴ شهر به رقابت خواهند پرداخت.

قهرمان دوره قبل بازیها ، که در سال ۲۰۱۵ در کشور استرالیا برای اولین بار برگزار میشد، کشور استرالیا می باشد و در این دوره مدافع عنوان قهرمانی می باشد.

قهرمان این دوره از رقابت ها در جام کنفدراسیون ها ۲۰۲۱ به عنوان نماینده قاره آسیا حضور خواهد داشت.

در مورد نحوه انتخاب میزبان این دوره از رقابت ها باید ذکر کنیم که در کنار امارات کشور ایران و ۷ کشور دیگر به عنوان نامزد میزبانی این رقابت ها ثبت نام کرده بودند که در نهایت با انصراف ۷ کشور دیگر میزبانی این دوره از بازی ها با بررسی امکانات ورزشی دو کشور ایران و امارات از طرف ای اف سی،  به کشور امارات داده شد.

نکات مهم از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات

 

لوگو مسابقات

لوگو رسمی این دوره از جام ملت‌های آسیا در تاریخ ژانویه ۲۰۱۹ در ابوظبی رونمایی شد. رنگ‌های استفاده شده در این لوگو از پرچم امارات متحده عربی، میزبان این مسابقات، نشات گرفته‌است.

 

هفت شش‌ضلعی که توسط نوارهای رنگی تشکیل شده‌است، نشان‌دهنده هفت امارت‌های امارات متحده عربی میزبان است. این الگوی مصنوعی الهام‌گرفته از شش گوشه از هنر اسلامی، و هم‌چنین سنت قدیمی اماراتی در بافتن برگ‌های نخل، که به‌صورت محلی به عنوان سفره استفاده می‌شود، است و هم‌چنین دایره و قوس کُروی‌شکل این لوگو نماد فوتبالی آن می‌باشد.

 

توپ رسمی مسابقات

توپ رسمی بازی‌ها توسط شرکت Molten Corporation هیروشیما ژاپن ارائه خواهد شد و با عنوان Molten Acentec شناخته می‌شود.

 

نماد مسابقات

طی قرعه‌کشی نهایی در مِی ۲۰۱۸، از دو عروسک نماد این جام، منصور و جراح رونمایی شد؛ منصور یک کودک معمولی فوتبالیست، باسرعت است؛ در حالی که جراح یک شاهین عربی است.

 

جام

برای این دوره از مسابقات کاپ جدیدی طراحی شد و در قرعه‌کشی نهائی از آن رونمایی شد.

 

جایزه مالی

جایزه مالی این دوره از مسابقات مجموعاً ۱۴٬۸۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا است؛ که قهرمان مسابقات ۵ میلیون دلار، نائب‌قهرمان ۳ میلیون دلار و دو تیم حذف‌شده در نیمه‌نهائی ۱ میلیون دلار دریافت می‌کنند؛ هر ۲۴ تیم شرکت‌کننده نیز ۲۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد شبکه های پخش کننده جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ را بزودی در همین مطلب اعلام خواهیم کرد

دوره قبل مسابقات از شبکه های زیر به صورت زنده پخش میشد که احتمال زیاد این دوره را نیز پوشش خواهند داد :

 

 

شبکه های پخش کننده جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات

 

IRIB Iran

Euro Sport Europe HD – SD

Now TV Hong Kong

Fox Sports

ABC Australia

SporTV Brazil

Sky Sports New Zealand

ONE World Sports North America

SABC South Africa

RCTI Indonesia

Japan NHK – TV Asahi

Media Prima Malaysia

ABS-CBN Philippines

Sport-UZ Uzbekistan

CCTV China

SBS – MBC South Korea

Channel 7 Thailand

beIN Sports Arab League HD

Fox International

Channels Asia Pacific

همچنین این بازی ها از شبکه های اینترنتی و اپلیکیشن هایی نظیر لنز، آنتن، آیو، ورزش و سایر موارد نیز به پوشش داده خواهند شد و به طور مستقیم این مسابقات حساس و جذاب را از برزگترین رویداد ورزشی آسیا برای میلیون ها ببینده پوشش خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا