ورزشی

کدام شبکه ها مبارزه مک گرگور و نورماگومدوف را پخش می کنند؟+فرکانس کانال ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام شبکه ها مبارزه مک گرگور و نورماگومدوف را پخش می کنند؟+فرکانس کانال ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از کش و قوس های فراوان خبر مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف به صورت رسمی اعلام شد تا علاقه مندان به مبارزات مهیج برای دیدن این مسابقه بزرگ برنامه ریزی کنند.

دانا وایت سخنگوی UFC در نشست خبری به مناسبت ۲۵ سالگرد UFC خبر از برگزاری مسابقه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف / UFC ۲۲۹ در تاریخ ۶ اکتبر/ ۱۴ مهر در ورزشگاه تی موبایل آرنا در لاس وگاس داد.

این دو مبارز در مراسم معرفی هم حسابی حاشیه ساز شدند.  برای اولین بار پای پلیس‌های مسلح هم به صحنه مراسم معارفه باز شد؛ در یک قدمی مک‌گرگور و نورماگومدوف ایستاده بودند.

مک‌گرگور با تهدید علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های حبیب گفت: دهنتو ببند. خیلی چیزا ازت می‌دونم تروریست. اشاره مک گرگور به سازمان تروریستی “جماعه الفقراء‎” است که گویا عبدالعزیز در گذشته، عضو این سازمان بوده.

مک گرگور به پسر عبدالعزیز هم اشاره کرد و پرسید: نوح چطوره؟ اشاره‌ای به جدایی جنجالی علی از همسر و پسرش در آمریکا. نشست خبری نیز با تدابیر امنیتی برگزار شد و بر خلاف همیشه تماشاگران را راه ندادند.

مک‌گرگور با دانش سیاسی کاملی گام به مناظره گذاشت. طعنه تندی به عبدالمناف (پدر حبیب) زد که در اینستاگرام زیر عکسش با رمضان قدیروف رییس جمهور چچن نوشته بود: «با هم قویتریم»

مک گرگور گفت این “احترام جعلی از سر ترس” است؛ کنایه به دیکتاتوری قدیروف.  مک‌گرگور به خود حبیب هم ضربات سیاسی سختی وارد کرد و او را بخاطر کتمان ارتباطاتش با ضیاءالدین ماگومدوف “موش دروغگو” نامید.

حبیب (با رکورد ۲۶-۰ در MMA و ۱۰-۰ در UFC) سال گذشته بعد از عدم حضور کانر(با رکورد ۲۱-۳ در MMA و ۹-۱ در UFC) در مسابقات UFC او از مقام قهرمانی در دو دسته سبک وزن و میان وزن عزل شد و به جای او حبیب قهرمان میان وزن و مکس هالووی قهرمان سبک وزن معرفی شدند.

بعد از انتشار خبر عزل کانر و مزاحمتی که حبیب برای دوست صمیمی کانر یعنی آرتم لبوف بوجود آورده بود. باعث شد تا کانر به نحوی از کوره در برود و با دوستش آرتم لبوف به همراه ۲۰ تن از دوستان و هم تیمی هایش بعد از برگزاری نشست خبری UFC ۲۳۳ به سمت پارکینگ ساختمان UFC در بروکلین نیویورک راهی شوند.

آنها به دنبال حبیب بودند و بعد از اینکه متوجه شدن او سوار اتوبوس است شروع به پرتاب اشیایی نظیر سطل آشغال، صندلی به سمت اتوبوس کردند، که این حملات منجر به شکسته شدن شیشه و آسیب دیدن دو تن از ورزشکاران و ترس و وحشت سایر آنها شد.

بعد از این اتفاق کانر خود را به پلیس معرفی کرد و دستگیر شد بعد از برگزاری دادگاه در دو مرحله کانر مک گرگور موظف شد تا به دلیل رفتار مجرمانه به مدت ۵ روز در مراکز خدمات عمومی شرکت کند همچنین دادگاه دستور داد تا او در کلاس های کنترل خشم ثبت نام کند. پرداخت هزینه اتوبوس آسیب دیده و مجروحان ماجرا نیز ضمیمه حکم شد.

گرچه در همان زمان وقوع ماجرا نیز بسیار از مفسرین ورزشی این جریان را یک نمایش برای داغ تر کردن مبارزه کانر و حبیب می دانستند و همین موضوع هم شد! بعد از رهایی کانر از حکم زندان و بالا گرفتن تنش بین او و حبیب، مبارزه آنها می تواند به یکی از پرفروش ترین مسابقه های تمام دوران UFC تبدیل شود.

شبکه BT Sport حق انحصاری UFC را در انگلستان و ایرلند داراست. علاقه مندان می توانند حواشی این مسابقات را شبکه SunSport LIVE دنبال کنید.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام شبکه ها مبارزه مک گرگور و نورماگومدوف را پخش می کنند؟+فرکانس کانال ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا