اخبار داغ

کدام مجریان سیما در قراردادهای کی روش پورسانت گرفتند؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام مجریان سیما در قراردادهای کی روش پورسانت گرفتند؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حواشی کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی در جام جهانی هنوز ادامه دارد! چند ماه بعد از تبلیغات یک بانک و استفاده از تصاویر این مربی روی بیلبوردها حالا خبرهایی به بیرون درز کرده که پای پورسانت گرفتن دو مجری را از قرارداد بانک مذکور و آقای سرمربی به ماجرا باز کرده است.

کی روش در داخل کشور موافقان زیادی را همواره پیش روی خود دیده، اما نباید فراموش کرد که مخالفین وی نیز کم تعداد نیستند؛ برخی وی را ناجی بزرگ یوزها و برخی او را بازیگر مستطیل سبز می‌خوانند! روش‌های پیشبردی او در معضلات و درگیری ها، تاریک‌ترین قسمت کارنامه اش خوانده می‌شود، چرا که دوستان کارلوس در عرض یک شب می‌توانند با نقدی کوتاه تبدیل به یک دشمن خونی شوند.

داغ‌ترین بحث در این روزها تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال است؛ قراردادی که باز هم به دلیل پرداخت رقمی سنگین مورد نقدهای بسیاری از افراد قرار دارد؛ اما هنگامی که متوجه رد پای دو مجری مشهور صدا و سیما در عقد قراردادهای او با فدراسیون فوتبال شوید، قطعا تمامی افکار گذشته خود را به دور خواهید ریخت و به دنبال سرنخ‌هایی دیگر از معمای کی روش و ارقام نجومی اش خواهید رفت.

دو زوج مشهور صدا و سیما که هردو از مجریان مشهور صدا و سیما و البته رادیو محسوب می‌شوند، بر اساس اطلاعات دقیق منابع موثق خبری نقشی ویژه را در قراردادهای کی روش با بانک سامان و در ادامه آن با فدراسیون بازی می‌کنند که در هر دوره مذاکره چیزی بالغ بر ۲۰ درصد مبالغ‌های توافق شده را به نرخ روز دلار دریافت خواهند کرد!

هنوز نمی‌توان هیچ دلیلی را از حضور این دو فرد در روند قراردادهای کی روش و سهم خواهی شان از مبلغ‌های واریز شده با فدراسیون و بانک سامان پیدا کرد! چرا که هیچ گونه ارتباطی را میان مجری‌های صدا و سیما و سرمربی تیم ملی نمی‌توان یافت، جز اتفاقات پشت پرده‌ای که بعدها با افشا شدن آن موجب ایست قلبی فوتبال خواهد شد!

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام مجریان سیما در قراردادهای کی روش پورسانت گرفتند؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا