تلویزیون

کدام مجری ها در شب یلدای امسال برنامه دارند؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام مجری ها در شب یلدای امسال برنامه دارند؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سیما برای شب یلدای۹۶ برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است. البته این برنامه ها در سایه زلزله تهران انجام خواهد شد و به طور حتم در میان برنامه ها در خصوص این زلزله صحبت هایی انجام خواهد شد.

خبر بد برای طرفداران احسان علیخانی این است که این مجری برنامه ای در شب یلدا نخواهد داشت. پیش از این گفته می شد احتمال حضور علیخانی در یکی از شبکه ها برای اجرای برنامه ویژه شب یلدا وجود دارد.

جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما در خصوص برنامه شب یلدا گفت: شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه ۱۲۰ دقیقه ای را تدارک دیده است.
وی ادامه داد: سید علی احمدی تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدا است و برای اجرای برنامه از بیشتر مجریان یک سال اخیر شبکه سه سیما استفاده خواهیم کرد؛ البته محمد رضا حسینیان عهده دار اصلی برنامه است و فرزاد حسنی نیز او را همراهی خواهد کرد.

عبدالملکی تصریح کرد: قرار است در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشیم که در طول یک سال گذشته در قاب شبکه سه سیما شاهد درخشش آنها در بخش های مختلف اجتماعی ، معارفی،ورزشی بودیم. از عوامل سریال ها تهیه کننده، کارگردان بازیگران بخشی از مهمانان شب یلدا هستند .
قائم مقام شبکه سه سیما با اشاره به چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: بخشی از برنامه به چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دارد و قرار است ارتباط با سرپل ذهاب در شب یلدا برقرار کنیم.

وی عنوان کرد: آیتم های مختلفی در ویژه برنامه شب یلدا ازجمله تکریم بزرگان و پرداختن به سنت شب یلدا همچنین صله رحم خواهیم داشت.
عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما خاطر نشان کرد: ویژه برنامه شبکه سه سیما پنج شنبه بعد از اخبار ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می شود.
گفتنی است مدیران شبکه یک سیما با اجرای علی ضیا در مناطق زلزله زده کرمانشاه برنامه ویژه‌ای را برای شب یلدا در نظر گرفته اند. همچنین شبکه دو سیما با اجرای مژده لواسانی به مدت یک هفته با دعوت از هنرمندان و ورزشکاران به استقبال شب چله می رود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام مجری ها در شب یلدای امسال برنامه دارند؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا