چهره هاسلبریتی ایرانی

کدام هنرمندان و چهره ها در مراسم خاکسپاری و تشییع حسین محب اهری حضور داشتند؟+عکس

مجله اینترنتی کولاک: پیکر حسین محب اهری؛ بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما بعد از تشییع خاکسپاری شد. مراسم تشییع پیکر حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح پنجشنبه ۲۷‌دی‌ماه با حضور شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر، رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا، ایرج راد، اصغر همت، مریم کاظمی، مهتاب مقصودلو همسر حسین محب اهری، آتیلا پسیانی، مسعود دلخواه، رضا ناجی، نگار جواهریان، شکرخدا گودرزی، آناهیتا همتی، و … از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

 

اصغر همت به عنوان مجری در پشت تریبون مراسم تشییع حسین محب اهری قرار گرفت؛ امروز در مراسم یک آدم استثنایی حضور پیدا کردیم. حسین محب اهری برای لحظه لحظه زندگی اش تلاش کرد و همواره حرف از امید و بودن می زد. او کماکان برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم می کوشید. و نهایتا با عزت و شرف صحنه هنر را ترک کرد.

در ادامه مراسم، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی تصریح کرد: همه امروز در فقدان یک هنرمند پرامید و نشاط جمع شدیم. غم سختی است که حسین محب اهری را در صحنه هنر نمایشی نداریم و ما را با خاطراتش تنها گذاشت.

علی دهکردی رئیس انجمن بازیگران سینما نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع لبخند و مهربانی و شور به زندگی و هنر به بازیگری کار سختی است. ما به حسین محب اهری در هر شرایطی فکر کنیم لبخند می زنیم. بسیار تاسف انگیز برای تشییع و لبخند و شور زندگی حضور پیدا کردیم. همه از شور و عشق وصف ناپذیر حسین به زندگی و از بودن حرف زدند این جادو فقط به وسیله هنر بازیگری رقم خورده است. اگر در جریان تصویربرداری سریال ۸۷ متر با هم حرف می زدیم می گفت دوست دارد سکانس های بازی نکرده را بازی کند.

 

وی پیام کیانوش عیاری را قرائت کرد: حسین محب اهری در این چند روز پایانی عمرش چیز دیگری می شد و همه درد و رنج خودش را فراموش کرد. من مبهوت بازی اش نمی شدم بلکه از پایداری اش در مقابل بیماری سخت مرا دچار تامل می کرد.

در ادامه این مراسم،‌ مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر، گفت: من احساس می کنم حسین زنده است و ما را در بین این جمعیت می بیند. واقعیت این است درباره کسی که از دنیا رفته خاطراتش را مرور می کنیم و او مملوء از خاطرات بود. حسین جان اندوه و غم تو چیزی نیست سر بازار جار بزنیم چیزی است که در اعماق وجودم دفن کردم.

گفتنی است پس از اقامه نماز میت، پیکر مرحوم حسین محب‌اهری به سوی قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا تشییع و بدرقه شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا