موسیقیموسیقی ایران

کدهای آوای انتظار تمام آهنگ های آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدهای آوای انتظار تمام آهنگ های آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کد های آوای انتظار همراه اول «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی که به شکل جنجالی و پرحاشیه چندی پیش منتشر شد، در دسترس علاقه مندان این خواننده پاپ قرار گرفت.

«بِبُر به نام خداوندت – کد آوای انتظار ۲۴۹۲۹»

«در آستانه پیری – کد آوای انتظار ۲۴۹۲۵»

«همراه خاک اره – کد آوای انتظار ۲۴۹۴۱»

«لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو – کد آوای انتظار ۲۴۹۵۰»

«ای ماه مهر – کد آوای انتظار ۲۴۹۳۴»

«جهان فاسد مردم را – کد آوای انتظار ۲۴۹۴۵»

۶ قطعه آلبوم «ابراهیم» را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند. موسیقی این آلبوم نیز به طور کامل برعهده خود چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. ضمن اینکه هادی حسینی تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال کد آوا قطعه مورد نظر به سرشماره ۸۹۸۹، آوای مورد نظر خود را فعال و از آن استفاده نمایند و از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده و در آلبوم‌های گروهی چون «خاص»، «من و ما»، «دلصدا»، «هشت» و «سلام آقا» نیز حضور داشته است. ضمن اینکه خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «سنتوری» و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدهای آوای انتظار تمام آهنگ های آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا