چهره هاسلبریتی خارجی

کندال جنر پردرآمدترین مدل سال ۲۰۱۸ کیست؟ + بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: برای دومین سال متوالی، کندال جنر به عنوان پردرآمدترین مدل سال جهان شناخته شد. مجله فوربز اعلام کرد که این ستاره هالیوودی در سال ۲۰۱۸، ۲۲٫۵ میلیون دلار درآمد داشت.

کندال جنر
کندال جنر

 

 

درآمد اولیه کندال جنر از همکاری با برندهایی چون آدیداس، کلوین کلاین و استه لودر بوده است اما او خیلی سریع توانست رقبای خود را کنار بزند و نام خود را در لیست پردرآمدترین مدل جهان ثبت کند.

پس از کندال جنر، مدل مشهور دیگری با نام کارلی کلاوس با اختلاف زیادی در رتبه دوم قرار دارد. درآمد کلاوس در سال ۲۰۱۸ به ۱۳ میلیون دلار می رسید که نتیجه قراردادهایی با شرکت سواروسکی و آدیداس بود.

 

اگر چه کندال جنر پردرآمدترین مدل جهان شناخته شده اما همچنان درآمدش از خواهرانش کمتر است. درآمد خواهر کوچک تر او، کایلی جنر، در یک سال به ۱۶۶٫۵ میلیون دلار رسید.

 

پردرآمدترین مدل زن سال ۲۰۱۸

اگر می خواهید بدانید که پردرآمدترین مدل های جهان بعد از کندال جنر چه کسانی هستند، به لیست زیر نگاهی بیاندازید.

کندال جنر: ۲۲٫۵ میلیون دلار

کارلی کلاوس: ۱۳ میلیون دلار

کریسی تیگن و رزی هانتینگتون وایتلی: ۱۱٫۵ میلیون دلار

کارا دلوین و ژیزل بوندشن: ۱۰ میلیون دلار

جی جی حدید: ۹٫۵ میلیون دلار

بلا حدید و جوآن اسمالز: ۸٫۵ میلیون دلار

داوتسن کروس: ۸ میلیون دلار

 

بیوگرافی کدال جنر

کندال جنر (کندال نیکول جنر) متولد ۳ نوامبر ۱۹۹۵ یک مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد.

کندال جنر

او دارای یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و سه خواهر ناتنی بزرگتر به نام‌های کورتنی، کیم و کلویی کارداشیان و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر می‌باشد.

 

او حرفهٔ مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و برای برند Sherri Hill آغاز کرد. در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستارهٔ جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد. او با حضور در برنامه تلویزیونی Keeping Up with the Kardashians درخشید، در سال ۲۰۱۴ برای راه رفتن روی صحنه‌های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت و در سال ۲۰۱۵ برای ویکتوریا سیکرت کت واک انجام داد.

او همچنین سفیر Estée Lauder و لوازم آرایشی آن نیز هست. او برای نسخه‌ها متعدد مجله vogue مانند نمایندگی آن در ژاپن، مکزیک و ایتالیا ظاهر شد. او همچنین در سال ۲۰۱۶ یک نسخه اختصاصی vogue به دست آورد. او همچنین با خواهرش کایلی جنر برند لباس خود را دارد. او بهترین دوست خود را کارا دلوین معرفی کرده. او با جیجی حدید دوست صمیمی است. کندال جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان توانست با درآمد ۲۲ میلیون دلاری خود در سال ۲۰۱۷ پردرآمدترین مدل شود و به ۱۵ سال سلطه‌ی مدل ۳۷ ساله برزیلی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا