موسیقیموسیقی ایران

کنسرت خیابانی رایگان همایون شجریان+زمان دقیق برگزاری

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کنسرت خیابانی رایگان همایون شجریان+زمان دقیق برگزاری

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چندی قبل همایون شجریان؛ خواننده خوش صدای موسیقی ایرانی و فرزند محمدرضا شجریان، اعلام کرد به دلیل مشکلات اقتصادی کنسرت خود را لغو می کند. بعد از این اعلام، برخی از رسانه های وابسته به یک جریان سیاسی ضمن انتقاد از شجریان پیشنهاد برگزاری کنسرت مجانی توسط او دادند و با این کار به نوعی تپ را در زمین این هنرمند جوان انداختند.

همایون شجریان اما به دور از جهت گیری های سیاسی در جدیدترین اظهار نظر خود عنوان کرده است به دنبال اخذ مجوز از وزارت ارشاد است تا بتواند کنسرت خیابانی مجانی برگزار کند.شجریان همچنین از اختصاص بخشی از درآمد کنسرت قبلی خود به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داده است.

همایون در صفحه اجتماعی خود نوشته است: « عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد.

دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع‌تان می‌رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده‌های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کنسرت خیابانی رایگان همایون شجریان+زمان دقیق برگزاری

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا