اخبار داغ

کیوسک های مطبوعاتی، حق فروش سیگار ندارند!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کیوسک های مطبوعاتی، حق فروش سیگار ندارند!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اقتصادی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مدت هاست که قوانین زیادی در خصوص ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی وضع می شود اما بعد از مدتی بدون نظارت بر اجرا، به فراموشی سپرده می شود. در حال حاضر بسیاری از کیوسک های مطبوعات محل فروش سیگار و تنقلات و مواد خوراکی شده اند. بسیاری از صاحبان و گردانندگان این کیوسک ها معتقدند سود آنها از فروش اقلام غیر از روزنامه و مطبوعات است!

فارغ از این مساله، به دلیل وجود مواد خوراکی و اقلام فروختنی فراوان در کیوسک ها، نحوه چیدمان مطبوعات در آنها به نحوی است که اغلب موجب سد معبر و مزاحمت برای عبور و مرور می شود.

اما در جدیدترین اقدام شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اعلام کرده است در طراحی جدید روزنامه‌ها به صورت عمودی بر روی میله‌هایی قرار می‌گیرند که تنها تیتر و لید آنها برای مخاطبان قابل نمایش خواهد بود. به این ترتیب دیگر کیوسک‌های روزنامه نمی‌توانند از طریق گذاشتن تخته و سنگ موجب سد معبر در معابر عمومی شوند.

در حال حاضر ۱۲۰۰ کیوسک مطبوعاتی شهر تهران وجود دارد. برابر قانون اجازه عرضه دخانیات تنها به برخی از سوپرمارکت‌ها داده شده تا به افراد بالای ۱۸ سال فروش دخانیات را داشته باشند. لذا کیوسک‌های روزنامه در سطح شهر تهران مجوزی برای عرضه دخانیات ندارند

منبع: ایسنا

این پست توسط بخش اقتصادی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کیوسک های مطبوعاتی، حق فروش سیگار ندارند!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا