تلویزیون

گریم آقای بازیگر در نقش معاون رئیس جمهور سابق آمریکا+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

گریم آقای بازیگر در نقش معاون رئیس جمهور سابق آمریکا+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

مجله کولاک

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کریستین بیل برای ایفای نقش دیک چنی، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹، بار دیگر وزن خود را افزایش داده است و تشخیص دادن وی در برخی از تصاویر از شخص دیک چنی چندان کار ساده‌ای نیست. کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای Backseat بر عهده آدام مک‌کِی است. از دیگر بازیگران فیلم Backseat می‌توان به نام‌های معروفی همچون امی آدامز، استیو کارل، تایلر پری و سم راک‌ول اشاره داشت.

سم راک‌ول در این فیلم نقش جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا را ایفا خواهد کرد. فیلم Backseat زندگی کردندیک چنی از روزهای ابتدایی حضور وی در کنار ریچارد نیکسون، سی‌وهفتمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، تا مدیریت شرکت هالیبرتن و سرانجام تصدی پست معاونت ریاست جمهوری در کابینه جرج دبلیو بوش را روایت خواهد کرد.

کریستین بیل برای بازی در فیلم The Big Short (رکود بزرگ) آدام مک‌کِی و در نقش مایکل بوری، مجبور نشد چندان به خود فشار بیاورد و همچون اکثر فیلم‌هایی که نقش‌آفرینی آن‌ها را بر عهده داشته است وزن خود را بالا و پایین ببرد، ولی گویا فیلم Backseat باز هم وی را دچار چالش کرده و مجبورش ساخته تا بار دیگر وزن خود را افزیش دهد. در تصاویری که از کریستین بیل در هنگام فیلمبرداری فیلم Backseat منتشر شده است، می‌بینیم که وی برای شبیه شدن به دیک چنی تغییر زیادی کرده است.

تصاویر جدید توسط سایت Imgur منتشر شده است و در انتهای مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در یکی از تصاویر می‌بینیم که کریستین بیل با موهای ریخته و سفید رنگ، کت و شلواری به تن دارد که لیبل پرچم آمریکا بر روی آن زده شده و با آن عینکی که به چشمان خود زده است، با دیک چنی مو نمی‌زند. در تصویر دیگر کریستین بیل را در بیمارستان و در لباس بیماران می‌بینیم که احتمالاً مربوط به مشکلات قلبی دیک چنی می‌شود که بر اثر کار زیاد در کاخ سفید برای وی به وجود آمده بود. مشکلات قلبی دیک چنی تا آنجا پیش می‌رود که وی پس از ترک کاخ سفید مجبور به انجام عمل پیوند قلب می‌شود.

گفتنی است آخرین فیلمی که از کریستین بیل اکران شد، فیلم The Promise (قول) بود که کارگردانی آن را تری جورج بر عهده داشت. این فیلم درام و تاریخی به داستان نسل‌کشی ارمنی‌ها توسط حکومت عثمانی می‌پردازد. در فیلم The Promise بازیگرانی همچون اسکار آیزاک، شارلوت بن و شهره آغداشلو به ایفای نقش پرداختند. این فیلم نمرات متوسطی را از منتقدین دریافت کرد و البته با بودجه ساخت ۹۰ میلیون دلاری، تنها توانست ۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد.

کریستین بیل در نقش «دیک چنی»
کریستین بیل در نقش «دیک چنی»
دیک چنی
دیک چنی

این پست توسط بخش مجله کولاک مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

گریم آقای بازیگر در نقش معاون رئیس جمهور سابق آمریکا+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا