چهره ها

گفتگو با آیدا نامجو بازیگر نقش شادی در سریال لیسانسه ها ۲ به همراه زندگینامه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

گفتگو با آیدا نامجو بازیگر نقش شادی در سریال لیسانسه ها ۲ به همراه زندگینامه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آیدا نامجو؛ بازیگر نقش شادی در سریال لیسانسه ها ۲ جوان متولد ۳ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ است و در حال حاضر  ۲۵ سال سن دارد. نامجو دارای دیپلم تئاتر و لیسانس کارگردانی سینما است.

او علاوه بر بازیگری در زمینه ساخت فیلم کوتاه هم فعالیت میکنم و تا حالا چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند ساخت است که در جشنواره های مختلفی حضور داشته است. آیدا نامجو کار بازیگری را از سال ۸۶ با تئاتر شروع کرده است. این بازیگر پیش از این در سال ۸۹ در یک فیلم سینمایی به نام قبیله من نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

آیدا نامجو در گفتگوی کوتاهی با سایت کولاک در خصوص وضعیت بازیگری در ایران گفت: «شاید در رشته های دیگر بتوان برنامه ریزی کرد که با تلاش تا چند سال دیگر به کجا برسیم اما فکر نمی کنم در کار بازیگری بتوانید برنامه ریزی کنید که با تلاش به جایی برسید. شانس اهمیت ویژه ای دارد و وقتی شانس مطرح شود برنامه ریزی چندان موثر نیست.»

نامجو همچنین گفت: «نمی دانم چند سال دیگر کجا هستم، فقط تلاش می کنم از الان جلوتر باشم و پیشرفت کرده باشم، سعی می کنم از مسیر لذت ببرم به جای اینکه ذهنم را درگیر آینده یا افسوس گذشته کنم.»

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

گفتگو با آیدا نامجو بازیگر نقش شادی در سریال لیسانسه ها ۲ به همراه زندگینامه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا