چهره هاسلبریتی ایرانی

ساغر قناعت بازیگر سریال بوم و بانو کیست ؟ | بیوگرافی ساغر قناعت + اینستاگرام

ساغر قناعت بازیگر سریال بوم و بانو کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی ساغر قناعت همچنین پیج اینستاگرام این بازیگر و نکاتی از زندگی شخصی در اینجا. ساغر قناعت که سال ۹۴ اولین بار با فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی شناخته شد، در سریال بوم و بانو حضور دارد. این سریال درمحرح ۹۹ روی آنتن شبکه دو سیما می رود و کارگردانی آن را سعید سلطانی بر عهده داشته است.

ساغر قناعت بازیگر سریال بوم و بانو کیست
ساغر قناعت بازیگر سریال بوم و بانو کیست

ساغر قناعت متولد ۲۶ آذر ۱۳۷۳ در تهران است. این بازیگر جوان فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر و معماری می باشد ، آرزویش به بازیگری و شهرت با فیلم ماریالا شروع شد و حالا هدفش نخل طلا است.

ساغر در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمده است و سه خواهر هستند ، او ته تغاری و آخرین فرزند خانواده است. پرویز شهبازی کارگردان ، ساغر را از بین ۱۵۰۰ نفری که برای نقش اصلی فیلم مالاریا تست داده بودند انتخاب کرد ، خانوم قناعت روز تست را بزرگترین شانس زندگی هنری خود می داند.

او در این فیلم با هنرمندانی چون آزاده نامداری ، آذرخش فراهانی و ساعد سهیلی همبازی بود که همین فیلم او را به شهرت و شناخت رساند.

ساغر قناعت گفته است: «کارگردانی را خیلی دوست دارم و در آینده حتما فیلم خواهم ساخت ، البته منظورم این نیست که بازیگری را دوست ندارم اما نمی دونم جای پیشرفت آن چقدر است.

ترجیح می دهم در سنیما بازی کنم و به هیچ وجه نمی خواهم در سریال های تلویزیون بازی کنم چون علاقه ای به سخت گیری های مربوط به رعایت برخی محدودیت ها ندارم.»

فیلم «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی در سال ۹۶ دومین اثری است که قناعت در آن حضور پیدا کرده بود. او در این خصوص گفته است: «وقتی نقش سارا در فیلم «جشن دلتنگی» پیشنهاد شد. به نظرم نقش متفاوتی بود و احساس کردم جای بازی دارد. به طور کل فیلمنامه و نقش را دوست داشتم و تفاوت سارا با نقش های پیشنهادی دیگر باعث شد بازی در «جشن دلتنگی» را قبول کنم.»

اینستاگرام ساغر قناعت

instagram.com/sagharghanaat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا