سینماسینمای‌جهان

۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۸ که حتما باید ببینید + خلاصه داستان

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

امسال فیلم های بسیار خوبی در سینماهای جهان اکران شده یا در حال اکران اند. فیلم هایی که شاید منتظر فصل جوایز نمانند و هیچ شانسی هم برای دریافت جایزه نداشته باشند اما این مساله نمی تواند تاثیری در خوب و بدشان داشته باشد. ما لیستی از بهترین فیلم های ۲۰۱۸ را برای شما تهیه کرده ایم که از فیلم ترسناک تا کمدی و انیمیشن را شامل می شود.

اگر به دنبال این هستید که هم اکنون فیلمی تماشا کرده و از آن لذت ببرید با توجه به سلیقه خود از این لیست کمک بگیرید. اگر هم فیلم های این لیست را قبلا دیده اید، فیلم برتر مورد علاقه تان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

لیست ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۸

فیلم برتر

بلاکرز

این فیلم یکی از جالب ترین فیلم های سال است. داستان فیلم ماجرای والدینی را روایت می کند که تلاش می کنند فرزندان خود را از داشتن رابطه جنسی باز دارند و این باعث می شود که والدین از رشد فرزندان شان نگران باشند. رابطه جنسی در این فیلم به عنوان یک تبهکار توصیف نشده و وقتی انگیزه ها تغییر می کند، با فیلمی شاد و سراسر خنده روبرو خواهید شد.

فیلم برتر

جهنم سرد

این فیلم یک داستان هیجان انگیز و جنایی است. داستان زنی به نام ویولتا که در یک باشگاه بوکس تایلندی فعالیت می کند. شبی او به خانه برمی گردد و به طور اتفاقی شاهد قتل همسایه اش توسط قاتلین می شود و خود نیز تحت تعقیب آنها قرار می گیرد. کارگردان آن استفان روزویتسکی که پیش از این برنده جایزه اسکار هم بوده، سبک منحصر به فردی دارد و هرگز فاکتور سرگرمی فیلم را فراموش نمی کند.

فیلم برتر

بازی شبانه

کمپانی های وارنر برادرز و نیو لاین سینما عادت دارند کمدی هایی با مفاهیم بزرگ بسازند و در آنها از افراد به نام سینما بهره ببرند اما فیلم بازی شبانه یک لذت مطلق است. بازی شبانه را نسخه ای کمدی از فیلم بازی دیوید فینچر می دانند. داستان این فیلم ماجرای چند دوست را روایت می کند که یک بازی عجیب ترتیب می دهند اما اشتباها درگیر یک پرونده مرموز می شوند. این فیلم یک کمدی جنایی است و پیچ و تاب و چرخش های مختلف داستان آن را مهیج و جذاب کرده است. ریچل مک آدامز و جیسون بیتمن هم بازی خوبی در این فیلم ارائه داده اند که تماشایش حتما پیشنهاد می شود.

انیمیشن جزیره سگ ها

وس اندرسون که پیش از این هم انیمیشن آقای فاکس شگفت انگیز را ساخته بود این بار با انیمیشن تازه ای پا به سینما گذاشته است. داستان فیلم این است که سگ هایی که آلوده به ویروس خطرناکی هستند طرد می شوند و به جزیره ای انتقال می یابند اما پسر بچه ای به جزیره می رود تا سگ محبوبش را پیدا کند. لذت تماشای این فیلم تنها به خاطر خنده هایی که از تماشاگر می گیرد نیست بلکه به خاطر مکالمات عمیق و جذابیست که از زبان سگ های گوناگون ارائه می شود و فکر مخاطب را درگیر می کند.

فیلم برتر

مامان و بابا

فکر کنید با فیلمی هیستریک روبرو هستید که در آن والدین تصمیم به قتل فرزندانشان هستند و بچه ها باید از جانشان حفاظت کنند. این یک فیلم کمدی ترسناک است و تصور کنید با بازی نیکلاس کیج چه جذابیتی می تواند پیدا کند.

یک مکان ساکت

این فیلم با اینکه داستانی تکراری دارد اما موفقیتی بی نظیر در ژانر خود محسوب می شود. بیگانگان به کره زمین حمله کرده اند اما آنها نابینا هستند و فقط به صدا حساسند. ما ماجرای خانواده ای را دنبال می کنیم که باید در سکوت مراقب جانشان باشند و از این موجودات بگریزند. ژانر این فیلم تخیلی و وحشت است که قالب ها را می شکند و حسابی درگیرتان می کند.

فیلم برتر

تو واقعا هرگز اینجا نبودی

از آخرین فیلم لین رمزی یعنی (ما باید راجع به کوین صحبت کنیم)، زمان زیادی گذشته است اما این فیلم نشان می دهد که او سبک و سیاقش را تغییر نداده است. بازیگر فیلم یعنی خواکین فینیکس پرتره جذابی از خشونت و جنون را به تصویر می کشد. او نقش یک مامور برای یافتن دختر یک سناتور که برده جنسی شده است را ایفا می کند و یکی از بهترین بازی هایش را ارائه می دهد.

فیلم برتر

نابودی

اگرچه این فیلم بیشتر به عنوان یک فیلم اکشن شناخته شده است اما موضوعی علمی، فیزیکی پیچیده ای دارد. پنج دانشمند زن با پدیده ای بیگانه روبرو می شوند که به معنای کشف قوانین زمان و زیست شناسی است. این یک فیلم فوق العاده وحشتناک است که به فروپاشی طبیعت و خود نابودی می پردازد. بهترین نوع داستان های علمی تخیلی را در این فیلم مشاهده خواهید کرد و بازی ناتالی پورتمن هم که همیشه دیدنی است.

انیمیشن شگفت انگیزها ۲

موفقیت سری اول این انیمیشن به قدری زیاد بود که کمپانی پیکسار هرگز فکرش را هم نمی کرد سری دوم هم بتواند به همان اندازه خوب دربیاید. تمرکز این سری هم باز روی خانواده و مهارت های عجیب آنهاست. این یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۱۸ به حساب می آید و جذاب، احساسی و سرگرم کننده است.

ستاره ای متولد شده است

این فیلم هم یکی از شانس ها برای درو کردن جوایز امسال محسوب می شود. این فیلم در ژانر درام موزیکال قرار می گیرد و خواننده مشهور لیدی گاگا و بردلی کوپر در آن ایفای نقش می کنند. فیلم پر از قطعات موسیقیست و داستان یک موزیسین قدیمی است که تصمیم می گیرد به دختری جوان و با استعداد کمک کند تا مشهور شود. این دو وارد رابطه ای عاشقانه می شوند و داستان ادامه می یابد.

منبع : collider

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا