چهره هاسلبریتی ایرانی

جزئیات درآمد میلیاردی احسان علیخانی از شرکت به پرداخت ملت

جزئیات درآمد میلیاردی احسان علیخانی از شرکت به پرداخت ملت به همراه اطلاعات تکمیلی از میزان درآمد احسان علیخانی مجری مشهور سیما در این مطلب. دستمزد احسان علیخانی از مدت ها قبل سوژه بسیاری از رسانه ها بوده است. البته میزان مبلغ دستمزدها در صداوسیما مسئله کاملا سری است و نه این نهاد عظیم و نه مجریان و بازیگران علاقه ای به افشا و انتشار مبلغ دستمزها ندارند.

با این حال با توجه به برخی از اطلاعات درز پیدا کرده برخی رسانه ها تا حدودی میزان دستمزدها را تخمین می زنند. در سال های اخیر البته سیما روند جدیدی را آغاز کرد و آن واگذاری بخشی از دستمزها به اسپانسر برنامه ها بوده است.

گفته می شود اسپانسرهای برنامه های مهم و پر بمخاطب سیما مبالغ زیادی به تهیه کننده و مجری آن برنامه می پردازند. این برنامه ها قالبا از چهره های مشهوری برای جذب مخاطب استفاده می کنند. مثل عصر جدید، دورهمی، خندوانه، اتفاق و…

در جدیدترین خبر در خصوص میزان دستمزد دریافتی احسان علیخانی «نود اقتصادی» نوشته است:

شرکت “به پرداخت ملت” وابسته به بانک دولتی ملت، در ۱۳۹۸ بیش از ۳۴ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده، که از این رقم نزدیک به ۱۲ میلیاردش مربوط به قرارداد “به‌پرداخت ملت” با ۲ برنامه عصر جدید و بهار نارنج شبکه ۳ و به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی بوده است.

درآمد میلیاردی احسان علیخانی
درآمد میلیاردی احسان علیخانی

علیخانی چندی قبل و در واکنش به شایعاتی در خصوص دستمزدش در اینستاگرام نوشته بود:

“من احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت‌المال و مردم، من نیستم.

کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می‌کنم، می‌دانم و تجربه کرده‌ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس» می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا