گوناگون

‏هجوم مردم به مگامال و چارسو برای خرید سامسونگ اس ۹+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

‏هجوم مردم به مگامال و چارسو برای خرید سامسونگ اس ۹+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

محصول جدید گوشی سامسونگ در ساعات اولیه فروش با چنان استقبالی از سوی خریداران ایرانی روبه رو بود که به گفته شاهدین باعث تشکیل صف های طویل در مقابل فروشگاه های سامسونگ در «مگامال» و «چارسو» شد!

معرفی و عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران سامسونگ، یکی از مهم‌ترین اخبار فناوری طی روز‌های گذشته بوده است. اکنون نسل جدید پرچمداران موبایل سامسونگ پس از دو هفته از معرفی رسمی در نمایشگاه MWC 2018، در ایران و طی رویدادی در مجتمع چارسو، رونمایی شدند.

برخی تحلیلگران بر این باورند که یکی از دلایلی که باعث شده است این غول تکنولوژی کره ای زود تر از موعد از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند، ظهور قدرتمندانه آیفون ۱۰ ( آیفون ایکس) در بازار است تا بتواند با رقیب آمریکایی خود، اپل، به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

هرچند که برخی دیگر از تحلیلگران دقیقا نظر مخالفی دارند و معتقدند پرچمداران کنونی و فعلی سامسونگ ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تاکنون توانسته اند به خوبی با گوشی بدون حاشیه اپل رقابت کنند و حرف زیادی برای گفتن دارند.

پرچم‌داران جدید سامسونگ را می‌توان نسخه‌ای ارتقاءیافته از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس دانست؛ محصولاتی با طراحی ظاهری آشنا و سخت‌افزاری بهبودیافته که با هدف رفع نقص‌های نسل پیشین عرضه شده‌اند. سامسونگ برای کهکشانی‌های جدید خود، عبارت «The Camera. Reimagined.» به‌عنوان شعار تبلیغاتی برگزیده است؛ بنابراین مایه‌ی تعجب نیست که اصلی‌ترین تفاوت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، دوربین به‌کاررفته در آن‌ها باشد.

کره‌ای‌ها مدعی هستند که پرچم‌داران جدید آن‌ها، نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا با دوربینی مجهز به دیافراگم متغیر محسوب می‌‌شوند و توانایی خارق‌العاده‌ای در ثبت عکس در شرایط نوری مختلف دارند؛ اما ادعای سامسونگ تا چه اندازه با حقیقت مطابقت دارد و عملکرد گوشی‌های جدید این شرکت در دنیای واقعی چه تفاوت‌هایی با نسل گذشته دارد؟

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

‏هجوم مردم به مگامال و چارسو برای خرید سامسونگ اس ۹+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا