مطالب جذاب از سراسر وب :

۵ توصیه درباره ورزش برای کالری سوزی بیشتر در فصل پاییز

ورزش برای تمام افراد در تمام سنین و فصول توصیه می شود. با این وجود با تغییر شرایط آب و هوایی لازم است افراد در برنامه ورزشی خود تغییراتی ایجاد کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با برنامه ورزشی مناسب برای روزهای سرد پاییز آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

۵ توصیه درباره ورزش برای کالری سوزی بیشتر در فصل پاییز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر دل این موضوع به دسته بندی

تناسب اندام

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

توصیه‌های ورزش زیر برای فصل پاییز می‌تواند مفید باشد:

۱ـ از هوای سرد پاییز استفاده کنید:

فصل پاییز خنک‌تر از تابستان است اما هوا تمیز است و می‌توان خارج از فضای بسته ورزش کرد. ورزش‌هایی همچون پیاده‌روی سریع، هایکینگ (راهنوردی در طبیعت)، دوچرخه سواری و اسکیت برای این فصل مناسب هستند. این ورزش‌ها کالری‌سوزی بالا دارند و باعث پرورش عضلات نیز می‌شوند.

۲ـ به باشگاه بروید:

معمولا با تمام شدن فصل گرما افراد به سمت باشگاه می‌روند. ورزش‌های باشگاهی برای پرورش عضلات و داشتن روابط اجتماعی مناسب‌تر هستند.

۳ـ ورزش متفاوت را تجربه کنید:

پاییز زمان خوب برای ایجاد تغییرات است. اگر در ذهن خود فکر انجام ورزش متفاوتی را دارید می‌توانید در پاییز این کار را آغاز کنید.

۴ـ شدت ورزش را افزایش دهید:

در فصل پاییز هوا خنک‌تر است و راحت‌تر می‌توانید ورزش‌های مفید را تحمل کنید. شدت پیاده‌ روی یا دویدن را افزایش دهید.

۵ـ هدف‌های روزانه برای خود تعیین کنید:

میزان قدم‌هایی که باید در روز بردارید یا مسافتی که باید طی کنید را تعیین کنید. این کار باعث می‌شود که انگیزه بیشتری برآوریم پیدا کنید./دکتر سلام

این پست توسط بخش تناسب اندام مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلق

۵ توصیه درباره ورزش برای کالری سوزی بیشتر در فصل پاییز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازی